کد خبر : 1942125 | 15 خرداد 1402 ساعت 19:43 | 16.7K بازدید | 3 دیدگاه

سپاهان قبل از آخرین بازی ناامید شد

هندبال ایران بدون نماینده در نیمه نهایی آسیا

تیم هندبال سپاهان اصفهان حتی در صورت برتری مقابل نماینده عمان هم شانسی برای رسیدن به 4 تیم برتر جام باشگاه‌های آسیا ندارد.

هندبال ایران بدون نماینده در نیمه نهایی آسیا

به گزارش "ورزش سه"، قبل از اینکه بازی‌های پایانی مرحله مقدماتی مسابقات هندبال جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان به سرانجام برسد، چهره 4 تیم برتر این رقابت‌ها مشخص شده است.
با توجه به نتایج کسب شده در گروه A الریان قطر و الکاظمه کویت و در گروه B الدحیل قطر و النجمه بحرین به مرحله نیمه نهایی جام باشگاه‌های آسیا راه یافتند.
بدین ترتیب ایران با وجود میزبانی در این رویداد، نماینده‌ای در بین 4 تیم برتر نخواهد داشت و تیم‌های سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی شانسی باید برای رسیدن به مقام‌های پایین‌تر تلاش کنند.
سپاهان که فقط برابر الریان قطر شکست خورده بود و الکاظمه کویت را شکست داده بود، قربانی باخت امروز الریان برابر تیم کویتی شد. همین اتفاق واکنش کادرفنی و بازیکنان سپاهان را هم در پی داشت و باعث درگیری بین بازیکنان این تیم با بازیکنان تیم‌های قطری و کویتی شد.
زردپوشان اصفهانی که هم‌اکنون با تیم عمانی روبرو شدند و با اختلاف زیادی پیش هستند، با وجود برتری در این بازی هم نمی‌توانند به جمع 4 تیم برسند و باید در ادامه این رویداد برای رسیدن به مقام پنجم تلاش کنند.

دیدگاه‌ها