کد خبر : 1942149 | 15 خرداد 1402 ساعت 23:08 | 179K بازدید | 140 دیدگاه

حضور سرخابی‌ها در رتبه‌های چهارم و هفتم

پرسپولیس در آسیا هم از استقلال پیشی گرفت

با اعلام رده‌بندی جدید تیم‌های آسیایی، پرسپولیس و استقلال در جمع 10 تیم برتر آسیا قرار دارند.

پرسپولیس در آسیا هم از استقلال پیشی گرفت

به گزارش "ورزش سه"، وب سایت opta analyst که اقدام به رتبه‌بندی هفتگی تیم‌های باشگاهی در سراسر جهان می‌کند، در جدیدترین رنکینگ اعلام شده خود، جایگاه تیم‌های آسیایی را نیز اعلام کرده که سرخابی‌ها در میان 10 تیم برتر حضور دارند.

در این رده‌بندی که دوشنبه هر هفته آپدیت می‌شود، با وجود قهرمانی در لیگ و جام حذفی، اما پرسپولیس در رده‌بندی جهانی یک رتبه سقوط کرد و همچنان در جایگاه چهارم آسیا باقی ماند. بدین ترتیب جمع امتیازات شاگردان یحیی گل محمدی به عدد 79.1 رسید تا این تیم در رده‌بندی جهانی نیز رتبه 163 را از آن خود کند.

نام استقلال نیز در میان تیم‌های برتر دیده می‌شود. آبی‌پوشان با 5 پله صعود، در رده 203 جهان قرار گرفته و شمار امتیازات خود را به عدد 77.9 رساندند. این تیم در میان باشگاه‌های آسیایی نیز در جایگاه هفتم قاره ایستاده است.

1883770

سپاهان نیز در رده‌بندی جهانی یک پله صعود داشت و در رده 212 جهان و نهم آسیا ایستاد. تا رتبه 35 آسیا نیز هیچ اثری از نمایندگان ایران دیده نمی‌شود که این رده به تراکتور اختصاص داده شده و آنها رنکینگ 497 جهان را از آن خود کرده‌اند.

الاتحاد که پس از سال‌ها قهرمان عربستان شد، با 82.8 امتیاز و ایستادن در رده 86 جهان، تیم اول آسیاست. الهلال، النصر، پرسپولیس، اولسان، یوکوهاما مارینوس، استقلال، الشباب، سپاهان و چونبوک موتورز تیم‌های دوم تا دهم را تشکیل داده‌اند.

دیدگاه‌ها