کد خبر : 1942152 | 15 خرداد 1402 ساعت 23:25 | 71.6K بازدید | 13 دیدگاه

حسرت مهاجم رئال از ترک سانتیاگو برنابئو

ماریانو دیاز می‌گوید بدون اینکه رویای واقعی خود را محقق کند رئال مادرید را ترک می‌کند.

حسرت مهاجم رئال از ترک سانتیاگو برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، ماریانو دیاز با "رویای" بازی در رئال مادرید خداحافظی کرد و با ابراز افتخار از اینکه هرگز تسلیم نشده، اطمینان داد که برخی از تصمیماتش "به خوبی درک نشده‌اند" و توضیحاتی را در آینده خواهد داد.

ماریانو دیاز در پیام خداحافظی از رئال مادرید نوشت: "هرگز نمی‌توانستم تصور کنم که این پسر اهل پریمیا، آن پسری که روز را با بوبو، بری، آلاجی، ادو یا ژاوی در میدان فوتبال بازی می‌کرد، در نهایت به این رویا برسد و آن را زندگی کند. مسیر آسانی نبود. اول تیم‌های پایه، سپس رویای تیم اول، تجربه در لیون و بازگشت. هرگز تسلیم نشو، برای رویاهایت بجنگ، هیچ چیز غیرممکن نیست. در بازی زندگی خود بجنگی حتی اگر در دقیقه 91 باشی. هرگز نمی‌دانی پاداش کی خواهد رسید."

1883776

ماریانو چند کلمه از رائول گونزالس را در مروری بر سال‌های حضورش در رئال مادرید به یاد آورد: "در روزهای بازگشتم چند کلمه زیبا از رائول را به یاد دارم. شروع پنج فصل حضورم در رئال بود، لحظات سخت و خیلی خوب. من از دقایقی که می‌خواستم لذت نبرده‌ام، اما سعی کرده‌ام در هر لمس توپ روحم را بدهم و غرورم را برای این تیم بشکنم. ‌می‌دانم که برخی از تصمیمات من به خوبی درک نشده‌اند. مطمئناً یک روز می‌توانم خودم را توضیح دهم، اما نه اکنون، اکنون زمان آن است که به آینده نگاه کنم. من می‌خواهم مرحله جدیدی را شروع کنم، با همه جاه‌طلبی‌ها در جهان."

در نهایت، او مفتخر بود که این موفقیت‌ها را با تمامی کارکنان باشگاه به اشتراک گذاشته است: "بازی با این هم‌تیمی‌ها و برای این هواداران باعث افتخار بود. من تا ابد از همه سپاسگزار خواهم بود: یک رویا را برآورده کردم و تسلیم نشدم. ماریانوی 10 ساله امروز بسیار به آن افتخار می‌کند."

دیدگاه‌ها