کد خبر : 1942211 | 16 خرداد 1402 ساعت 10:33 | 109.7K بازدید | 19 دیدگاه

نه به الهلال و نه به سویا!

تصمیم جالب و احتمالی طارمی برای فصل بعد

حضور مهدی طارمی در لیست فروش باشگاه پورتو طبیعی است، به این خاطر که یک فصل از قرارداد دو طرف باقی مانده و این آخرین فرصت پورتو برای فروش مهدی طارمی است.

تصمیم جالب و احتمالی طارمی برای فصل بعد

به گزارش "ورزش سه"، نشریه آبولا  هم در شماره امروز خود به حضور مهدی طارمی در لیست فروش پورتو اشاره کرد و نوشت: « در لیستی که باشگاه پورتو برای فروش در تابستان گذشته نام مهدی طارمی ستاره ایرانی و بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال دیده می شود که یک سال از قراردادش باقی مانده است. پورتو برای این مهاجم ایرانی و 30 ساله اش 20 میلیون یورو قیمت گذاشته تا مشتریان این بازیکن در تابستان پا پیش بگذارند. یکی از مشتریان اصلی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو باشگاه الهلال عربستان به شمار می‌آید. البته گفته می‌شود باشگاه سویا اسپانیا هم در کنار مارسی به جذب طارمی علاقه مند است.»

اما بر اساس خبرهای رسیده از پرتغال شاید مهدی طارمی تصمیمی که برای فصل جدید خود می‌گیرد، کمی شگفت انگیز باشد. نه به پیشنهاد وسوسه کننده الهلال و عدم حضور در تیم سویا با اینکه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به این تیم اسپانیایی علاقمند است. پس تصمیم مهدی طارمی چیست؟ ادامه حضور در تیم پورتو بر اساس قراردادی که با این تیم دارد. او در پایان بازی با براگا که با قهرمانی پورتو در جام حذفی همراه بود وقتی با این پرسش مواجه شد که به کدام تیم می رود؟ گفت: جدایی از پورتو! من یک فصل دیگر با باشگاه قرارداد دارم.

باشگاه پورتو علاقمند به ادامه حضور مهدی طارمی در پورتو بود و حتی به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داد اما مهاجم تیم ملی فوتبال ایران قبول نکرد و این موجب شد تا قرارداد او با پورتو به پایان نزدیک شود. او فصل آینده بخواهد در پورتو بازی کند، باشگاه نمی‌تواند مانع شود، چون بر اساس قوانین نقل و انتقالات انتقال قرضی و فروش باید با رضایت بازیکن همراه باشد. این همان راهی است که سردار آزمون در زنیت رفت و مهدی طارمی با یک فصل حضور در پورتو بازیکن آزاد می شود و می تواند فصل آینده به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دلخواه شود.

رئیس باشگاه پورتو هنوز از پیشنهاد خرید باشگاهی برای در اختیار گرفتن مهدی طارمی پرده برنداشته است. به یاد داریم او در فصول گذشته به صراحت گفت؛ هیچ باشگاهی نتوانسته بند فسخ قرارداد مهدی طارمی را فعال کند که 20 میلیون یورو بوده است. با راهی که مهدی طارمی در پیش گرفته به طور حتم باشگاه های خواهان این بازیکن صبر می کنند تا یک فصل دیگر از حضور مهدی طارمی در تیم پورتو سپری شود و آنوقت این بازیکن را در اختیار بگیرند. حسن این کار برای مهدی این است که یک فصل بعد با دستمزد بهتری راهی تیم جدید می شود و از همه مهمتر در انتخاب تیم جدیدش آزادی عمل بیشتری خواهد داشت.

دیدگاه‌ها