کد خبر : 1942236 | 16 خرداد 1402 ساعت 12:28 | 171.4K بازدید | 69 دیدگاه

این ساعت شانس یحیاست؛

قهرمانی پرسپولیس با رولکس یک میلیاردی!

هر دو پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال، در شبی رقم خورد که یحیی ساعت معروف 20 هزار دلاری خود را بر دست داشت.

قهرمانی پرسپولیس با رولکس یک میلیاردی!

به گزارش "ورزش سه"، ساعت مشترک یحیی در دو دربی متوالی، توجهات را به خود جلب می‌کند، ساعتی که به گفته حامد توکلی، خبرنگار این حوزه، رولکس DateJust با رفرنس 126333 است که جدیدترین نسخه خود را روی دست یحیی می‌بیند.

این یکی از بهترین ساعت‌های موجود در بازار است که رولکس تبلیغات زیادی روی آن انجام داده اما تنها دو مدل آخر خود را با صفحه خاص و شیک تیره روانه دست مشتریان خود کرده و یکی از آن‌ها نیز به سرمربی پرسپولیس، رسیده و جالب اینکه به مهره شانس او تبدیل شده است.

1883863

یحیی با این ساعت که در وبسایت‌های اینترنتی از 16 تا 20 هزار دلار به فروش می‌رسد، شهرآورد شماره صد را با پیروزی پشت سر گذاشت و سپس در روز فینال جام حذفی نیز از کمد خود برداشت و دوباره به مچ دست بست تا به سوی یک پیروزی دیگر برود.

این رولکس یک میلیاردی که با فولاد ضد زنگ ساخته شده و کاملا ضد آب طراحی شده، به ادعای شرکت سازنده، ساعتی است که مادام‌العمر تضمین می‌شود و شاید بهترین در نوع خود نیز باشد.

1883865
این ساعت در وبسایت‌های فروش اینترنتی از 16 تا 20 هزار دلار به فروش می‌رسد.

ترکیب رنگی این ساعت در دربی اخیر با ست اسپورت یحیی گل‌محمدی، او را تبدیل به یک چهره جذاب در منطقه فنی کنار زمین کرده بود که با امضای طلایی رولکس در حاشیه، سرمربی سرخپوشان را تبدیل به چهره شماره یک جشن قهرمانی می‌کرد.

1883864

البته یحیی در سایر بازیها از ساعت‌های جذاب دیگری استفاده کرده بود که آنها نیز گران‌قیمت و جذاب بودند اما این رولکس 20 هزار دلاری، ساعتی است که احتمالا نظیر آن در تیم پرسپولیس یا حتی فوتبال ایران کم شمار باشد.

1883866
اولین بار در بازی شهرآورد بود که ساعت رولکس یحیی توجهات را به خود جلب کرد.

دیدگاه‌ها