کد خبر : 1942309 | 16 خرداد 1402 ساعت 17:17 | 276.6K بازدید | 19 دیدگاه

آقای گل شنبه در اردوی تیم ملی؛

پایان کار مهدی طارمی در پرتغال

ستاره ایرانی پورتو با اتمام فصل ۲۳-۲۰۲۲ پرتغال را ترک می‌کند.

پایان کار مهدی طارمی در پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی دو شب قبل از ابتدا در ترکیب پورتو مقابل براگا به میدان رفت و در جریان پیروزی دو بر صفر تیمش توانست منجر به اخراج بازیکن حریف شود و نقش مهمی در کسب قهرمانی جام حذفی برای آبی و سفیدها داشته باشد تا فصل را با خاطره‌ای خوش و جبران ناکامی لیگ تمام کنند.

مهاجم ایرانی پورتو که علی‌رغم عدم قهرمانی تیمش در لیگ برتر پرتغال توانست ۲۲ گل به ثمر رساند و هفت پاس گل بدهد و برای دومین بار در طول دوران حضورش در این کشور به‌عنوان آقای گلی دست پیدا کند، با رسیدن به جام حذفی سال فوتبالی خود را به بهترین شکل پشت سر گذاشت و حالا قصد ترک این کشور را دارد.

مهدی طارمی که یک فصل دیگر با پورتو قرارداد دارد و اعلام کرده از شرایط حضور در این تیم راضی است و احتمالا به همکاری‌اش ادامه خواهد داد، با اتمام بازی‌های لیگ برتر و جام حذفی پرتغال و تعطیلی تمرینات، پرتغال را ترک می‌کند و به ایران برمی‌گردد.

1878401

این ستاره پورتو که آخرین بار در فروردین‌ ماه به ایران آمده و در مسابقات تدارکاتی تیم ملی مقابل روسیه و کنیا به میدان رفته بود، قرار است تا پایان امشب به تهران برگردد و دوباره زیر نظر امیر قلعه‌نویی کارش را شروع کند.

با توجه به اینکه همه بازیکنان و لژیونرهای تیم ملی باید روز شنبه در تمرین حاضر باشند، مهدی طارمی نیز تا پایان امشب به ایران برمی‌گردد تا در جمع ملی‌پوشان شرکت کند.

دیدگاه‌ها