کد خبر : 1942323 | 16 خرداد 1402 ساعت 18:02 | 134.6K بازدید | 30 دیدگاه

لامبورگینی آبی، جایزه گریلیش به خودش! (عکس)

جک گریلیش قهرمانی در جام حذفی انگلیس را به سبک ویژه‌ای جشن گرفت. او لامبورگینی خود را به رنگ آبی آسمانی درآورد.

لامبورگینی آبی، جایزه گریلیش به خودش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گریلیش یکی از موثرترین بازیکنان سیتی در این فصل بوده و همراه این تیم قهرمان لیگ برتر و جام حذفی شده و به دنبال فتح لیگ قهرمانان است. او 230 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و بخشی از درآمدش را داده تا لامبورگینی مدل Performante Urus خود را شخصی‌سازی کند.

ارزش این مدل از لامبورگینی پیش از شخصی‌سازی حدود 205 تا 210 هزار پوند است و مهاجم تیم ملی انگلیس ماشین خود را به رنگ آبی آسمانی که رنگ پیراهن سیتی است، درآورده است.

1883978
1883979

کسی که این کار را برای گریلیش انجام داده، ییانی چارالامبوس نام دارد، کسی که ماشین خیلی از سلبریتی‌ها را برای‌شان شخصی‌سازی کرده و از قضا طرفدار آرسنال است. او تصویر ماشین جدید گریلیش را روی استوری اینستاگرامش گذاشت.

او در فیلمی که استوری کرده، می‌گوید: «بفرمایید بچه‌ها، کامل شد، لامبورگینی پرفورمانته به رنگ آبی. این ماشین متعلق به جک گریلیش است، قهرمان لیگ با منچسترسیتی. بله، او قهرمانی را از آرسنال گرفت. به هر حال، می‌خواست این ماشین کامل رنگ شود... انتخاب رنگ خوبی است. توی زمین تمرین عالی به نظر می‌رسد.»

چارالامبوس قبلا روی ماشین بازیکنانی مثل سرخیو آگوئرو، الکس اکسلاید چمبرلین و دیدیه دروگبا کار کرده بود و ماشین آن‌ها را برای‌شان شخصی‌سازی کرده بود.

دیدگاه‌ها