کد خبر : 1942329 | 16 خرداد 1402 ساعت 18:49 | 12K بازدید | 2 دیدگاه

گریزمان بازیکن فصل اتلتیکو شد: جام می‌بریم!

آنتوان گریزمان بعد از انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن فصل اتلتیکو مادرید گفت این تیم با بازیکنان و مربی‌ای که دارد می‌تواند به افتخاراتی بزرگ دست پیدا کند.

گریزمان بازیکن فصل اتلتیکو شد: جام می‌بریم!

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکو مادرید، به عنوان بهترین بازیکن این فصل روخی‌بلانکو انتخاب شد و بعد از دریافت جایزه‌اش مروری بر آنچه در این فصل بر او و اتلتیکو گذشت داشت و درباره آینده‌ اتلتیکو صحبت کرد.

1883993

چه آینده‌ای در انتظار اتلتیکو مادرید است؟
ما در مسیر درستی حرکت می‌کنیم. فعلا که فصل تازه تمام شده و باید مدتی به تعطیلات برویم ولی از همین حالا و حتی در جریان تعطیلات فکر و ذکر ما به آینده است. شک ندارم که اتلتیکو به موفقیت‌های بزرگ دست پیدا خواهد کرد چرا که ما بازیکنان و مربی‌ای داریم که این توان را به تیم می‌دهند.

شروع دشوار اتلتیکو در فصلی که گذشت
بله در شروع فصل کار ما سخت شده بود. نمی‌توانستیم مسیر درست را پیدا کنیم. ولی در وقفه جام جهانی تک تک ما این فرصت را پیدا کرده تا به این فکر کند که چه کارهایی را درست و چه کارهایی را غلط انجام داده. بعد از جام جهانی با انرژی تازه‌ای برگشتیم و با حرکت در مسیری که ال چولو پیشتازش بود توانستیم فصل را خوب تمام کنیم.

1883994

چالش‌های گریزمان در اتلتیکو
من واقعا می‌خواستم به تیم کمک کنم. من جام جهانی فوق‌العاده‌ای داشتم و در نیمه دوم فصل هم خوب بودم. آمار گلزنی و پاس گل‌هایم یکی از بهترین آمارهای دوران فوتبالی من است. از عملکرد خودم خیلی راضی هستم ولی چیزی که جای خالی‌اش را احساس می‌کنم جام قهرمانی با اتلتیکو است.

اتلتیکو به جام قهرمانی می‌رسد؟
همیشه گفته‌ام برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست درجه‌یک شما به هواداران نیاز دارید و باید با آنها رابطه‌ای ویژه داشته باشید. من امیدوارم اتلتیکو همینطور ادامه بدهد و همانطور که گفتم ما برای فتح جام‌های قهرمانی چیزی کم نداریم. 

دیدگاه‌ها