کد خبر : 1942331 | 16 خرداد 1402 ساعت 19:10 | 41.9K بازدید | 11 دیدگاه

الکسیس مک‌آلیستر در تست‌های پزشکی لیورپول

باشگاه برایتون به الکسیس مک‌آلیستر اجازه داده تا آزمایشات پزشکی را در لیورپول پشت سر بگذارد و آماده پیوستن به این تیم شود.

الکسیس مک‌آلیستر در تست‌های پزشکی لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، مک‌آلیستر که با آرژانتین قهرمان جام جهانی شد، در صدر فهرست خریدهای یورگن کلوپ برای فصل بعد است و باشگاه برایتون به او اجازه داده تا در تست‌های پزشکی لیورپول شرکت کند و آماده انتقال 60 میلیون پوندی به این باشگاه شود.

انتظار می‌رود این جابه‌جایی در اوایل هفته آینده نهایی شود، سپس مک‌آلیستر به اردوی آرژانتین ملحق خواهد شد تا تیم ملی کشورش را در بازی‌های دوستانه همراهی کند. آرژانتین هفته آینده در پکن با استرالیا روبه‌رو خواهد شد و سپس در جاکارتا با اندونزی بازی خواهد کرد.

لیورپول امیدوار است تا بخش اصلی خریدهایش را تا قبل از هشتم جولای که بازیکنان برای اردوی پیش فصل جمع می‌شوند، انجام دهد و خریدن مک‌آلیستر از نگاه کلوپ، شروع بسیار خوبی است.

1883996

قرمزها امیدوارند مک‌آلیستر برای‌شان گل و انرژی زیاد در خط میانی به همراه بیاورد و کمک کند تیم دوباره به کورس قهرمانی لیگ برتر برگردد. روبرتو دی‌زربی، مربی برایتون، خیلی واضح گفته مک‌آلیستر و هم‌تیمی‌اش، مویزس کایسدو در تابستان از تیم جدا خواهند شد.

او بعد از باخت 2 بر یک برابر استون ویلا در روز آخر لیگ گفت: «فکر می‌کنم این می‌تواند آخرین بازی الکسیس و مویزس باشد. واقعا متاسفم. آن‌ها دو تا آدم عالی و دو تا بازیکن عالی هستند.»

دیدگاه‌ها