کد خبر : 1942349 | 16 خرداد 1402 ساعت 20:57 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

پایان فصل برای ملی‌پوش ایران در ترکیه

کایسری اسپور در حضور مدافع ایرانی خود به تساوی مقابل سیواس اسپور رسید.

پایان فصل برای ملی‌پوش ایران در ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته سی و هشتم و پایانی سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی را برای دومین بازی پیاپی در ترکیب و خط دفاعی داشت و علی کریمی را در فهرست نمی‌دید، از ساعت ۱۷:۴۵ امروز در استادیوم یِنی الیول مقابل سیواس اسپور رده چهاردهمی قرار گرفت.

یاران حسینی و کریمی که طی چهار هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه در کسب پیروزی ناکام بودند و یک مساوی و سه شکست پیاپی داشتند، در دیدار امروز هم نتوانستند به برتری برسند و به گرفتن یک امتیاز بسنده کردند.

تیم فوتبال کایسری اسپور در مسابقه خارج از خانه امروز مقابل سیواس اسپور در آخرین بازی فصل، به تساوی یک بر یک رضایت داد تا ۴۷ امتیازی شود و فصل ۲۳-۲۰۲۲ سوپر لیگ ترکیه را با کسر سه امتیاز و قرار گرفتن در رتبه نُهم جدول تمام کند.

سید مجید حسینی، مدافع میانی کایسری اسپور، امروز حضور ۹۰ دقیقه‌ای در ترکیب این تیم مقابل سیواس اسپور داشت و فصل را با انجام ۲۵ بازی و زدن دو گل و ثبت یک پاس گل به پایان رساند.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور هم که برای دومین بازی پیاپی دور از فهرست بازیکنان تیمش مقابل سیواس اسپور بود، طی این فصل ۲۰ بار به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها