کد خبر : 1942354 | 16 خرداد 1402 ساعت 21:21 | 30.5K بازدید | 5 دیدگاه

دهن‌کجی‌ به رم: آنتونی تیلور هوادار لاتزیو شد

یک گروه هواداران لاتزیو اعلام کرد قصد دارد به آنتونی تیلور، داور فینال لیگ اروپا بین رم و سویا، عضویت افتخاری اهدا کند. تیلور بعد از آن مسابقه مورد حمله هواداران رم قرار گرفته بود.

دهن‌کجی‌ به رم: آنتونی تیلور هوادار لاتزیو شد

به گزارش "ورزش سه"، یک گروه هواداری لاتزیو اعلام کرد به آنتونی تیلور، داور انگلیسی فینال لیگ اروپا، عضویت افتخاری اهدا می‌کند. تیلور بعد از قضاوت دیدار آاس رم و سویا در فینال این تورنمنت مورد حمله هواداران خشمگین رم قرار گرفت. هواداران لاتزیو در بیانیه خود از حمله به آنتونی تیلور به عنوان حمله‌ای وحشیانه یاد کرده و آن را محکوم کردند.

1884027

رقابت بین دو تیم شهر رم، آاس رم و لاتزیو، رقابتی تاریخی است که به دشمنی پهلو می‌زند. وقتی در ورزشگاه پوشکاش آرنای شهر بوداپست سویا موفق شد رم را در ضربات پنالتی 4-1 شکست دهد، هواداران جالوروسی از قضاوت داور انگلیسی به شدت خشمگین بودند و در فرودگاه بوداپست او را مورد حمله قرار دادند. از این گذشته مورینیو هم در پارکینگ ورزشگاه به این داور انگلیسی فحاشی کرد و گفت او در جریان بازی یک پنالتی برای تیمش نگرفته است.

1884026

چند روز بعد از آن مسابقه هواداران لاتزیو در جریان پیروزی 2-0 تیم‌شان مقابل امپولی در سری آ بنری در ورزشگاه به نمایش گذاشتند که در آن از آنتونی تیلور حمایت کردند.

1884028

امروز گروهی از هواداران لاتزیو در بیانیه‌ای ضمن حمایت از داور انگلیسی اعلام کردند: "ما با توجه به خواست هواداران لاتزیو به این ترتیب عضویت افتخاری گروه هواداران لاتزیو را به آنتونی تیلور اهدا می‌کنیم. او که داور دیدار هیجان‌انگیز و لذت‌بخش فینال لیگ اروپا بود قربانی حملات وحشیانه هواداران رم شد. مراسم اهدای نمادین عضویت گروه به او به زودی برگزار می‌شود و از هواداران لاتزیو انتظار داریم با حضور پرتعداد در این مراسم باشند".

دیدگاه‌ها