کد خبر : 1942357 | 16 خرداد 1402 ساعت 21:33 | 27K بازدید | 2 دیدگاه

رسمی: مربی سابق سردار، سرمربی گلادباخ شد

باشگاه مونشن‌ گلادباخ اعلام کرد جراردو سیوانه به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است. سیوانه مربی پیشین بایرلورکوزن بود و سابقه مربی‌گری سردار آزمون را داشت.

رسمی: مربی سابق سردار، سرمربی گلادباخ شد

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آلمانی مونشن‌ گلادباخ با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد جرارد سیوانه را با قراردادی سه ساله به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کرده است.

سیوانه جانشین دانیل فارکه می‌شود که تنها یک فصل روی نیمکت گلادباخ دوام آورد و با پایان فصل بوندس‌لیگا اخراج شد.

رولاند ویرکوس، رئیس باشگاه گلادباخ، با انتشار بیانیه‌ای درباره سرمربی جدید تیمش گفت: "جراردو سیوانه در سال‌های اخیر در پست‌های مختلف عملکرد موفقی داشته است. او مربی‌ای جوان ولی باتجربه است که با رویکرد باشگاه ما به فوتبال هماهنگی دارد. ما خوشحالیم که حضور او در مونشن گلادباخ را خوشامد بگوییم".

1884032

پست قبلی سیوانه سرمربی‌گری بایر لورکوزن بود. او در این تیم هدایت سردار آزمون را بر عهده داشت. سیوانه اما در میانه فصل و بعد از شکست 2-0 مقابل پورتو در لیگ قهرمانان اروپا از سمتش اخراج شد و ژابی آلونسو جای او را روی نیمکت لورکوزن گرفت. سیوانه در حالی اخراج شد که یک فصل قبل در اولین فصل حضورش در لورکوزن این تیم را در بوندس‌لیگا به مقام سوم رساند و سهمیه چمپیونزلیگ به دست آورد.

اما سیوانه پیش از اخراج از لورکوزن در فصلی که گذشت نتایج خوبی به دست نیاورد. این مربی سوئیسی در 12 مسابقه خود تنها دو پیروزی به دست آورده بود. یکی از بدترین نتایج او با لورکوزن شکست 4-3 مقابل الورزبرگ در دور اول جام حذفی بود، تیمی که در دسته سوم فوتبال آلمان حضور دارد.

دیدگاه‌ها