کد خبر : 1942362 | 16 خرداد 1402 ساعت 22:20 | 14.8K بازدید | 17 دیدگاه

هالند:‌ همیشه رؤیای فینال لیگ قهرمانان را داشتم

ارلینگ هالند، مهاجم منچسترسیتی، می‌گوید همراه همبازیانش آماده است تا در بازی حساس فینال لیگ قهرمانان اروپا بهترین نمایش را داشته باشد.

هالند:‌ همیشه رؤیای فینال لیگ قهرمانان را داشتم

به گزارش‌ "ورزش سه"، منچسترسیتی روز شنبه هفته آینده در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینتر خواهد رفت.

شاگردان پپ گواردیولا پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام حذفی، برای این بازی حساس آماده می‌شوند تا سه گانه ممکن این فصل را به دست بیاورند.

ارلینگ هالند پیش از رویارویی با اینتر در فینال لیگ قهرمانان اروپا گفت: "همیشه رویای بازی در فینال لیگ قهرمانان اروپا را داشتم، این مایه افتخار خواهد بود. اما یک کار برای انجام دادن وجود دارد. ما یک فصل باورنکردنی را پشت سر گذاشتیم اما باید آن را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانیم. می‌دانم که همه ما همه چیز را برای پیروزی در این فینال به کار خواهیم برد."

برای فینال هیجان زده‌ایم
ما باید برابر تیم بسیار خوب اینترمیلان بهترین عملکردمان را داشته باشیم و برای حضور در این بازی هیجان زده هستیم.

اولین فصل در منچستر را دوست داشتم
من واقعاً اولین فصل حضورم در منچستر را دوست داشتم. اهداف من این است که با زدن گل به تیم کمک کنم تا در پایان جام‌ها را بالای سر ببرد. می‌دانم که اگر بتوانم گل بزنم و از تیم حمایت کنم، به همه کمک می‌کند تا در پایان فصل به اهدافشان برسند. به محض اینکه گلی را به ثمر می‌رسانم، تنها چیزی که می‌توانم به آن فکر کنم، رسیدن به گل بعدی است. من اینگونه فکر می‌کنم و به آن ادامه خواهم داد.

1884048

زندگی در منچسترسیتی؟
کاملاً باورنکردنی است. همه ما هر روز در همان عطش و آرزوی موفقیت مشترک هستیم. ما برای یکدیگر هستیم و اگر می‌خواهیم موفق باشیم، باید اینگونه باشد. این یک گروه واقعاً ویژه است، همچنین سرمربی، مربیان، کارکنان. من واقعا از حضور در اینجا لذت می‌برم. می‌دانستم سرمربی، تیم، کارکنان، امکانات، همه چیز در منچسترسیتی در بالاترین سطح خواهد بود، دقیقاً همین‌طور است. پپ، مربیانش و تمام کادرفنی هر کاری انجام می‌دهند تا به ما کمک کنند بهترین نسخه از خودمان را به زمین بیاوریم.

چیزهای زیادی از پپ یاد گرفته‌ام
من قبلاً چیزهای زیادی از پپ یاد گرفته‌ام و مطمئنم که چیزهای بیشتری در راه است. می‌دانستم که باید با یک مربی جدید، کادرفنی جدید، هم تیمی‌ها و محیط جدید سازگار شوم اکنون احساس می‌کنم به خوبی سازگار شده‌ام و تک تک لحظات را دوست داشته‌ام.

دیدگاه‌ها