کد خبر : 1942374 | 17 خرداد 1402 ساعت 01:04 | 35.3K بازدید | 6 دیدگاه

برناردو: می‌دانم که چطور به اینتر نبازیم

ستاره از دروغ بیزار است: برای این بازی می‌میریم

برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی در آستانه بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا از تمایل همبازیانش برای کسب قهرمانی صحبت کرد.

ستاره از دروغ بیزار است: برای این بازی می‌میریم

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی پس از قهرمانی در لیگ برتر انگلیس و جام حذفی اکنون یک فینال مهم دیگر پیش رو دارد.

شاگردان پپ گواردیولا روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان اروپا به میزبانی شهر استانبول به مصاف اینتر خواهند رفت.

برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی در آستانه دیدار فینال به تی ان تی اسپورت برزیل گفت:"با توجه به تجربه‌ای که در فینال‌ها دارم، بهترین چیز این است که این بازی را به‌عنوان یک بازی دیگر ببینم، مانند بقیه بازی‌ها، حتی با دانستن اینکه این بازی بسیار مهمی است. اما اگر بگویم این یک بازی مثل بقیه بازی‌هاست در واقع دروغ می‌گویم. این بازی دارای وزن و فشار احساسی است که کاملاً متفاوت از سایر مسابقات است."

سه گانه
علاوه بر این، در شرایطی که می‌گوییم: اگر برنده شویم، «سه‌گانه» را می‌سازیم که فقط یک بار در انگلیس به دست آمده است! اکنون آماده سازی برای بازی، تمرین و آنالیز حریف، این کار باید مانند هر بازی معمولی انجام شود. ما همیشه برای بردن وارد زمین می‌شویم و با همین روحیه بازی می‌کنیم.

نه باید خیلی آرام باشیم نه خیلی عصبانی
ما اهمیت این بازی را می‌دانیم و همینطور اینکه در طرف مقابل، تیمی [اینتر] وجود خواهد داشت که بازیکنانش جان خود را برای پیروزی در این فینال نیز از دست خواهند داد، اما باید سعی کنیم به همان اندازه آرام باشیم. این امر امکان پذیر است و با این بازی باید کمی عادی روبرو شوید. نه باید خیلی تنش داشته باشیم و نه خیلی آرام باشیم.

گواردیولا به شما آزادی می‌دهد
پپ [گواردیولا] مربی ای است که واقعا دوست دارد بازیکنان به موقعیت خود در زمین احترام بگذارند. اما او به شما آزادی می دهد. می دانیم که همه کجا هستند. وقتی صحبت از آزادی عمل به میان می‌آید، او همیشه با بازیکنانی کار کرده که تفاوت را ایجاد می‌کنند. و این چیزی است که او از ما می‌خواهد تا از استعداد خود در بازی ها استفاده کنیم. بدون آن، نمی‌توان گلزنی کرد یا به تیم‌هایی حمله کرد که دفاع می‌کنند و بسیار سازمان‌دهی شده‌اند.

1884083

اگر قهرمان نشوید؟
سیتی اگر لیگ قهرمانان را نبرد؟ از بیرون که می‌بینم کمی می‌فهمم که برخی این‌طور فکر می‌کنند، اما برای تیم‌هایی که یک لحظه در یک بازی توپی به تیرک دروازه برخورد می‌کند و به بیرون می‌رود، می‌برند یا می‌بازند، کمی بی انصافی که بگویند کارشان ناقص بود. در نهایت نتیجه بازی به تعریف تاریخ یک باشگاه یا تاریخ یک تیم ختم می‌شود. از آن به بعد، مردم می‌توانند بگویند که این تیم یکی از بهترین تیم‌های تاریخ است یا نه. اما شانس هم بعضی اوقات لازم است.

به دنبال سه گانه هستیم
دو سال پیش در فینال شکست خوردیم اما ما دوباره اینجا هستیم تا این فرصت جدید برای ثبت آن لحظه در تاریخ را داشته باشیم.

احتمالا این بزرگترین بازی دوران حرفه‌ای من است
احتمالا، این بزرگترین بازی دوران حرفه ای من باشد، بله. آیا من آرام هستم؟ من مسئولیت این بازی را می دانم. من در یک فینال حضور داشتم که در آن شکست خوردم و می دانم که باید چه کار کنم تا این بار نبازم. ما می خواهیم بهترین پاسخ را در زمین بدهیم، زیرا در این صورت چیزهایی وجود دارد که نمی توانیم کنترل کنیم. اینکه چگونه از قبل، بدانیم حریف را کنترل کنیم. برای مثال اگر بازیکنی از خط میانی شوت بزند و گل بزند، نمی‌توانیم آن را کنترل کنیم. اما اگر بتوانیم بازی را کنترل کنیم، شانس ما برای پیروزی در فینال بسیار بالا خواهد بود.

خرافه؟
نه من خرافاتی نیستم! من کارهای روتینم را دوست دارم: مثل همیشه چسب می‌زنم، آب میوه همیشگی و آب، همراه با آدامس انرژی‌زا وقتی به رختکن وارد می‌شوم، همه چیز همین است. آن چیزی که ادرسون گفت، کارساز نیست.

دیدگاه‌ها