کد خبر : 1942391 | 17 خرداد 1402 ساعت 01:43 | 36.7K بازدید | 1 دیدگاه

سرمربی وستهم: خود را یک افسانه نمی‌دانم

از سقوط تا قهرمانی: مویس در آستانه جاودانگی

دیوید مویس، سرمربی وستهم، از اینکه شانس حضور در فینال لیگ کنفرانس را پیدا کرده ابراز خوشحالی کرد.

از سقوط تا قهرمانی: مویس در آستانه جاودانگی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های وستهم و فیورنتینا از ساعت 22:30 روز چهارشنبه دیدار فینال لیگ کنفرانس اروپا را در ادن پارک پراگ برگزار خواهند کرد. قهرمانی وستهم در این جام به انتظار 43 ساله هواداران این تیم خاتمه خواهد داد. دیوید مویس با رقم زدن این اتفاق می‌تواند نام خود را برای همیشه در تاریخ وستهم ثبت کند. او در نشست خبری پیش از بازی با فیورنتینا سعی کرد کاملا متواضعانه با این موضوع برخورد کند.

وستهم در شرایطی شانس فتح لیگ کنفرانس با غلبه بر فیورنتینا را دارد که تا هفته‌های پایانی لیگ برتر خطر سقوط را بیخ گوش خود احساس می‌کرد.

مویس در خصوص حضور تیمش در فینال یکی از سه جام سالیانه فوتبال اروپا بعد از فرار از سقوط به چمپیونشیپ گفت: "من خودم را از هیچ کس دیگری متفاوت نمی‌بینیم و واقعا خوش‌شانس و سپاسگزارم که توانسته‌ام به عنوان یک مربی تا این حد در شغلم پیشرفت کنم و در چنین عرصه‌ای حضور پیدا کنم."

سرمربی وستهم در مورد القابی که هواداران به او نسبت می‌دهند گفت: "من خودم را افسانه یا صاحب عناوینی از این قبیل نمی‌دانم. فقط دوست دارم به عنوان یک مربی فوتبال که در شغل خود جدی است و به دنبال انجام بهترین کار ممکن است شناخته شوم. دوست دارم به همان اندازه که کلمه افسانه را دوست دارم، دلیلی برای رقم خوردن آن نیز باشم."

1884096

مویس بدون اینکه هیجان خود از حضور در فینال را پنهان کند در ادامه صحبت‌های خود گفت: "دانستن این که به عنوان سرمربی در اینجا حضور می‌یابم و قرار است تیمم در دیدار فینال بازی کند به خودی خود فوق العاده هیجان انگیز است."

سرمربی وستهم در مورد دوران طولانی مربیگری‌اش در سطح بالا گفت: "تداوم مربیگری نیازمند این است که همواره کار خود را درست انجام دهید که خیلی سخت است. مربیان جوان خوبی وجود دارند که کار خود را با موفقیت شروع کرده‌اند. اما باید دید آیا آنها می‌توانند 20-25 سال در این کار دوام بیاورند یا خیر. آنها باید همان الزاماتی که گفتم را رعایت کنند. پیروزی و قهرمانی نقطه کلیدی این موضوع است."

دیدگاه‌ها