کد خبر : 1923477 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 12:55 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

زمانه عوض شده:

اعتراف جالب مویس: دیگر مثل گذشته خشن نیستم!

دیوید مویس، سرمربی باتجربه وستهم، شرایط مربیگری در دنیای فعلی را متفاوت از گذشته می داند.

اعتراف جالب مویس: دیگر مثل گذشته خشن نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس دوران مربیگری خود را در سال 1998 و با تیم دسته دوم پرستون شروع کرد و این سرمربی باتجربه در حدود سه دهه اخیر در لیگ برتر کارنامه قابل احترامی برای خود کسب کرده است. حالا دیوید مویس که روز سه شنبه تولد 60 سالگی خود را جشن گرفت، به تفاوت رفتار سرمربیان در گذشته و دنیای مدرن فوتبال پرداخته است.

دیوید مویس گفت: "تولد 60 سالگی؟ فکر می‌کنم در زمان گذشته احتمالا خشن‌تر و سرسخت‌تر بودم. اگر به افرادی مانند سر الکس فرگوسن نگاه کنید، متوجه می‌شوید سرمربیان اسکاتلندی همیشه سرسخت بوده اند. اگر جیم مک لین را بشناسید نیز می‌دانید که او تمرکز زیادی روی مسائل ذهنی داشت.

ما دیگر سر بازیکنان فریاد نمی‌زنیم و این تغییرات در من در زمان‌هایی حاصل شد که هدایت تیمی را بر عهده نداشتم. ارتباط خیلی مهمتر است. بازیکنان از شما انتظار دارند که با آنها ارتباط داشته، در مورد زندگی با آنها صحبت کنید و به صورت ویدیویی و با ساختن کلیپ‌هایی در مورد عملکرد فردی آنها، ارتباط برقرار کنید. بنابراین شرایط با دورانی که من تجربه کردم، زمانی که بازیکنان نمی‌خواستند به سمت مربی بیایند و سرمربی به سمت آنها سشوار پرتاب می‌کرد، تا شرایط فعلی، کاملا متفاوت است."

1741766

دیدگاه‌ها