کد خبر : 1942435 | 17 خرداد 1402 ساعت 10:54 | 202.7K بازدید | 54 دیدگاه

تسلیم ناپذیر تا لحظه آخر؛

ایران - ژاپن: علم و منطق زیر سوال رفت (عکس)

ژاپنی دیروز در برخی صحنه‌ها فرا انسانی عمل کرد و این یکی از عوامل پیروزی آن ها بود.

ایران - ژاپن: علم و منطق زیر سوال رفت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژاپن در رده هفتم جهان قرار دارد و پس از 52 سال پس از المپیک مونیخ سال آینده در پاریس به دنبال اولین مدال المپیک است. ژاپنی‌ها روز گذشته موفق شد رقیب سنتی خود در آسیا یعنی ایران را در دو ست پیاپی شکست دهد.

در جریان بازی، ژاپن کاملا نسبت به ایران برتر نشان داد؛ سرویس، دریافت، اسپک و همه فاکتورهایی که برای پیروزی در یک مسابقه والیبال لازم است.  تازه به قول بهروز عطایی ژاپن دیروز عملکرد خارق‌العاده‌ای نداشت و بیشتر از هر چیزی نمایش بد خود ما باعث برد آن ها شد.  

فراتر از عملکرد فنی ژاپن آن ها یک بار دیگر آن چهره تسلیم ناپذیر خود را به نمایش گذاشتند. ترکیبی از تلاش تا لحظه آخر و البته انجام کارهایی محیرالعقول که یکی از سایت های این کشور فریم به فریم آن ها را به نمایش گذاشته است.

ژاپن حالا تیمی است که با چند سال گذشته کاملا فرق کرده و نه فقط در آسیا بلکه در دنیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. خلاصه اگر سال آینده این تیم را روی یکی از سکوهای المپیک پاریس دیدید، اصلا تعجب نکنید.

1884155
اینجا ایشیکاوا در حالی که فاصله چندانی با تور ندارد و به نظر می‌رسید که باید امتیاز را برای ایران به ثبت رساند، به شکل عجیبی توپ را به جریان بازی بر می‌گرداند.
1884156
ارتفاع حیرت انگیز یوجی نیشیدا هنگام زدن آبشار
1884157
یامائوچی در حمله مثل صاعقه و در دفاع همچون دیوار
1884158
نیشیدا موقع سرویس زدن هم پرواز می‌کند.
1884159
این عکس را هم ستاره محبوب ژاپنی ها، تاکاهاشی ببینید. با قد و قامتی نه چندان بلند اما پروازی عجیب و غریب
1884160
این هم شادی بعد از یک برد دلچسب برابر رقیب سنتی آسیایی

دیدگاه‌ها