کد خبر : 1942472 | 17 خرداد 1402 ساعت 12:37 | 7.3K بازدید | 3 دیدگاه

روزنامه‌های ایتالیا: از تهدید یوفا برای یووه تا رویای جام

روزنامه‌های ایتالیایی امروز به موضوعات مختلفی پرداخته‌اند اما فینال لیگ کنفرانس اروپا و شرایط یوونتوس از موضوعات مشترک آنهاست.

روزنامه‌های ایتالیا: از تهدید یوفا برای یووه تا رویای جام

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا امشب در فینال لیگ کنفرانس اروپا باید به مصاف وستهم برود و تمامی روزنامه‌های ایتالیایی در نسخه امروزشان به این موضوع اشاره کرده‌اند. 

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت تیتر اصلی‌اش را به اتفاقات باشگاه میلان اختصاص داده و مدعی شده که فورلانی قصد دارد دوران پسا مالدینی را در میلان آغاز کند. تیتر اصلی این روزنامه « میلان بزرگ خواهد شد» است و به افزایش قدرت استفانو پیولی در این تیم اشاره کرده است. 

1884206

آنها همچنین با اشاره به دیدار فینال امشب نوشته‌اند که فیورنتینا پس از 62 سال به دنبال به دست آوردم جامی اروپایی و بازگشت به ایتالیا با جام قهرمانی است. 

کوریره دلو اسپورت تیتر اولش را به دیدار فینال اختصاص داده و نوشته است:« علاقه شدید به لیگ کنفرانس: فیورنتینا به دنبال پیروزی در اروپا پس از 62 سال». 

1884209

این روزنامه همچنین به شرایط یوونتوس و احتمال جدایی این باشگاه از رئال مادرید و بارسلونا در پروژه سوپرلیگ با تلاش‎‌های یوفا اشاره کرده است. 

روزنامه توتو اسپورت هم تیتر اولش را به جدایی یوونتوس از سوپرلیگ اختصاص داده و نوشته: «تسلیم شدن برابر چفرین: تهدیدهای یوفا» و «آغاز مذاکرات برای ترک سوپرلیگ توسط یوونتوس».

1884210

روزنامه رمانیستا هم تیتر و عکس اولش را به جانلوکا مانچینی اختصاص داده که مدعی شده تیم رم مانند یک خانواده در کنار هم قرار دارند.

1884211

دیدگاه‌ها