کد خبر : 1942536 | 17 خرداد 1402 ساعت 17:39 | 44.2K بازدید | 7 دیدگاه

عذرخواهی کردم، تمام شد و رفت؛

توضیح مهاجم سابق سرخ در مورد استوری جنجالی

رضا کرملاچعب درباره استوری عجیبی که پس از عقد قرارداد با چادرملو اردکان منتشر کرد، توضیحاتی را ارائه داد.

توضیح مهاجم سابق سرخ در مورد استوری جنجالی

به گزارش ورزش سه، رضا کرملاچعب پس از نیم فصل نسبتا موفق در ون پارس اصفهان، به چادرملو اردکان پیوست اما انتشار یک استوری از سوی او باعث دلخوری هواداران این تیم یزدی شد. کرملاچعب که در این استوری اعلام کرده بود قرارداد وی با چادرملو تنها در صورتی اعتبار خواهد داشت که او تا پانزدهم تیر ماه با تیمی لیگ برتری به توافق نرسد، پس از واکنش هواداران این تیم لیگ یکی استوری خود را پاک کرد و در یک استوری جدید از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.

کرملاچعب امروز در گفتگویی با خبرنگار ما درباره جدایی از ون پارس پس از نیم فصل خوب در این تیم توضیح داد: فصل خیلی خوبی بود. درست است که در نیم فصل اول شرایط سختی در چوکا نداشتم اما نیم فصل دوم به قدری خوب بود که همه چیز را شست و برد. فکر می‌کنم انتخاب ون پارس یکی از بهترین تصمیم‌های فوتبالی‌ام بود و اگر هم تصمیم به جدایی گرفتم، فقط به خاطر شرایط مالی بود، وگرنه من هیچگونه نارضایتی از تیم سابقم نداشتم.

او در خصوص انتخاب چادرملو به عنوان تیم جدیدش گفت: همانطور که قبلا گفته بودم تمام فکر و ذکر و تلاش من بر روی انتقال به لیگ برتر بود اما با قوانین جدیدی که اعلام شد، شرایط خیلی سخت شد و در نهایت هم با صحبت‌های خوبی که با باشگاه، آقای عطایی و آقای اخباری داشتیم، به توافق خوبی رسیدیم و من چادرملو را انتخاب کردم.

1884293

کرملاچعب سپس با انتقاد از قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران بیان کرد: این قوانین فشار بسیار زیادی به تمام بازیکنان وارد می‌کند. تصور کنید از هر تیمی سه یا چهار بازیکن بزرگسال کنار گذاشته می‌شوند. با این شرایط بیش از ۵۰ بازیکن از تیم‌های لیگ برتری و بیش از ۵۰ بازیکن از تیم‌های لیگ یکی کنار گذاشته شود و این باعث می‌شود بازیکنان پسرفت کنند. من روی مسائل مالی و سقف قرارداد هیچ بحثی ندارم و تنها بحث من درباره قوانین است که سهمیه بزرگسال کم شد و سهمیه ۲۵ سال برداشته شد؛ این قانون خیانت به بازیکنان است.

او ادامه داد: یکی از دلایلی که باعث شد من خیلی زود اقدام با عقد قرارداد کنم، همین بود. من در مسائل حقوقی و سایر موضوعات تخصصی ندارم اما می‌دانم این قانون می‌تواند به من که قرارداد بسته‌ام هم آسیب بزند. شاید امروز نوبت ما نباشد اما به هر حال یک روز نوبت ما هم می‌رسد. امیدوارم تجدید نظر شود؛ با این شرایط به بازیکنان بزرگسال آسیب وارد می‌شود.

مهاجم جدید چادرملو سپس درباره استوری جنجالی خود توضیح داد: یک ضرب‌المثل هست که می‌گوید می‌خواست ابرویش را درست کند اما چشمش را کور کرد. این اتفاقی بود که برای من رخ داد. من قصد و غرضی نداشتم و تنها به این فکر کردم که ممکن است ناراحتی از سمت باشگاه و هواداران پیش بیاید. من قصد بی‌احترامی نداشتم و به همین دلیل هم معذرت‌خواهی کردم و استوری را پاک کردم. بعد از اتفاقاتی که رخ داد، خودم هم فهمیدم آن متن و استوری واقعا به دور از حرفه‌ای‌گری بود.

1884292

او در پاسخ به سوالی درباره واکنش‌هایی که به استوری او وجود داشت، گفت: اتفاقی بود که رخ داد و واقعا دیگر دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم و جنجال دوباره‌ای ایجاد شود. این موضوع برای من تمام شده و من معذرت‌خواهی هم کردم و خدا را شکر مورد قبول همه طرفداران و مردم شهرستان اردکان و یزد واقع شد. واقعا خوشحالم و انشاالله که بتوانم امسال هم در این تیم بدرخشم و اگر قرار شد من راهی به لیگ برتر داشته باشم هم بعد از امسال باشد. این فصل تمام تمرکزم را برای مردم شهرستان اردکان و یزد می‌گذارم.

مهاجم اسبق پرسپولیس با تاکید بر اینکه هدف چادرملو در فصل جدید صعود به لیگ برتر خواهد بود، عنوان کرد: مطمئن باشید چادرملو برای صعود به لیگ برتر تمام تلاشش را خواهد کرد و همه ما تلاش می‌کنیم که همراه با این تیم به لیگ برتر صعود کنیم. من هم‌ تمام تمرکزم را می‌گذارم که بهترین عملکردم را داشته باشم و عنوان آقای گلی این فصل را به دست بیاورم.

کرملاچعب در پایان صحبت‌های خود گفت: می‌خواهم از آقای عطایی به خاطر بزرگی، شخصیت، منش و احترامی که به من گذاشتند، تشکر کنم. من باعث دلخوری ایشان شدم اما امیدوارم بتوانم در لیگ این مسئله را جبران کنم.

دیدگاه‌ها