کد خبر : 1942541 | 18 خرداد 1402 ساعت 02:30 | 45.4K بازدید | 31 دیدگاه

کریمی جلوی استراماچونی جدید را می‌گیرد؟

مذاکره تازه استقلال با ساپینتو،‌ شکایت نکن!

مدیران استقلال به زودی دور جدید مذاکرات خود با ریکاردو ساپینتو را برای جلوگیری از شکایت او به فیفا از سر می‌گیرند.

مذاکره تازه استقلال با ساپینتو،‌ شکایت نکن!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه ریکاردو ساپینتو دوست داشت مدیران باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد این مربی با وکیلش که در تهران حضور دارد، وارد مذاکرات تازه شود، اما حالا موضوع این مذاکرات تغییر خواهد کرد.

سرمربی پرتغالی در بخشی از نامه خداحافظی خود از هواداران استقلال از شکایت خود بابت دریافت حقوق معوقه‌اش خبر داد. او در این خصوص نوشت: «متأسفانه، این وضعیت (احقاق حق) مستلزم مداخله قانونی برای حل و فصل است، قدمی که من هرگز نمی‌خواستم بردارم. لطفا بدانید، این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست. این اقدامی است که برای اصلاح یک اشتباه و تأمین عدالت برداشته شده است.»

این جملات ساپینتو به طور واضح به منزله تهدید او برای شکایت از استقلال به فیفا است. این مربی مدعی است که طی 8 ماه گذشته مطالبات خود را دریافت نکرده و البته که بنا به گفته حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال این مسئله صحت ندارد و مطالبات ساپینتو کمتر از آنچه او می‌گوید است.

در چنین شرایطی مدیران استقلال در یکی از اولین اقدامات خود قصد دارند جلوی شکایت ساپینتو به فیفا را بگیرند. حجت کریمی بعد از فینال جام حذفی گفته بود اگر با شروط ساپینتو برای تمدید قرارداد موافقت کند، یک استراماچونی جدید برای استقلال ایجاد می‌شود و باشگاه با بدهی سنگینی مواجه خواهد شد.

حالا کریمی و همکارانش قصد دارند جلسه‌ای را با وکیل ساپینتو برگزار کنند و درباره مطالبات او به نتیجه برسند. استقلالی‌ها قصد دارند جلوی شکایت ساپینتو به فیفا را بگیرند تا پرونده جدیدی برای این باشگاه در دادگاه‌های فیفا ایجاد نشود و باید دید چقدر در این ماجرا موفق خواهند بود.

دیدگاه‌ها