کد خبر : 1942546 | 17 خرداد 1402 ساعت 18:51 | 19.4K بازدید | 49 دیدگاه

مدافعان اینتر: سیتی نگران است، با قلب‌مان بازی می‌کنیم

فدریکو دی‌مارکو و الساندرو باستونی، دو مدافع اینتر، در آستانه فینال لیگ قهرمانان برای منچسترسیتی خط و نشان کشیدند و گفتند اینتر برای قهرمانی بازی خواهد کرد.

مدافعان اینتر: سیتی نگران است، با قلب‌مان بازی می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه آتاترک در شهر استانبول شنبه‌ شب میزبان فینال لیگ قهرمانان اروپا است. فینالی که امسال بین دو تیم منچسترسیتی و اینتر برگزار خواهد شد.

منچسترسیتی به عنوان یکی از بهترین تیم‌های فوتبال حال حاضر دنیا از دید اکثر ناظران بخت اول قهرمانی است اما اینتر حریفی دست و پا بسته نخواهد بود.

دو مدافع نراتزوری، فدریکو دی‌مارکو و الساندرو باستونی، در آستانه این فینال گفتند با وجود اینکه مسابقه‌ای دشوار در پیش دارند اما با تمام قوا خواهند جنگید و از منچسترسیتی ترسی نخواهند داشت.

فدریکو دی‌مارکو: قهرمانی چمپیونزلیگ برای سیتی وسواس فکری شده
قهرمانی چمپیونزلیگ برای ما مثل یک رویا است اما قهرمانی برای منچسترسیتی تبدیل به یک وسواس فکری شده و آنها چون چند سالی است خیلی دوست داشتند قهرمان شوند ولی موفق نبودند حالا استرس زیادی دارند. ما در حالی وارد بازی فینال می‌شویم که معتقدیم شانس قهرمانی‌مان با سیتی برابر است چرا که با لیاقت به این مرحله رسیده‌ایم. ما تیم جوانی هستیم و برای رسیدن به نتیجه بزرگ و به آغوش کشیدن جام با تمام قلب‌مان بازی می‌کنیم.

1857657

باستونی: از هالند نمی‌ترسم و از رودیگر الگو می‌گیرم
از اینکه قرار است در استانبول پیراهن اینتر را به تن کنیم به خودمان افتخار می‌کنیم. رقیب‌مان را می‌شناسیم. نزدیک شدن بازیکنان سیتی به محوطه جریمه برای ما مشکل‌ساز خواهد شد اما ما در روزهای باقی‌مانده بهتر آنالیزشان خواهیم کرد. من از سبک بازی تیم‌های پپ گواردیولا خوشم می‌آید ولی بیشتر از هر مربی دیگری طرفدار اینزاگی هستم. مدام از من می‌پرسند از هالند نمی‌ترسی؟ نه من ترسی ندارم و برای مهار او از رودیگر الگو می‌گیرم.

1883717

دیدگاه‌ها