کد خبر : 1942561 | 17 خرداد 1402 ساعت 20:07 | 73.3K بازدید | 49 دیدگاه

پیراهن بلینگام در رئال: شماره رونالدو یا گرت بیل

با رسمی شدن انتقال جود بلینگام به رئال ماردید، این سوال مطرح است که او چه شماره‌ای را به تن خواهد کرد و کدام شماره‌ها در این تیم خالی است؟

پیراهن بلینگام در رئال: شماره رونالدو یا گرت بیل

به گزارش "ورزش سه"، با رسمی شدن انتقال جود بلینگام از دورتموند به رئال ماردید اعلام شد که او با قراردادی شش ساله به تیم اسپانیایی پیوسته است. اما هنوز مشخص نیست این ستاره جوان انگلیسی در رئال چه شماره پیراهنی به تن خواهد کرد.

1884327

انتظار می‌رود وقتی بازیکنی با این مبلغ قابل توجه به رئال منتقل می‌شود، یکی از پیراهن‌های مهم و مورد توجه در اختیارش قرار گیرد. از این گذشته شماره‌های 7، 9 و 11 که پیش‌تر در اختیار سه ستاره بزرگ رئال، کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما بود بعد از جدایی بنزما، هازارد و آسنسیو در حال حاضر خالی است و می‌تواند در اختیار بلینگام قرار داده شود.

پیراهن شماره 7، پیراهن اسطوره‌ای رئال
به احتمال زیاد جود بلینگام شخصا تمایل دارد پیراهن شماره 7 را به تن کند. پیراهنی اسطوره‌ای در تاریخ رئال که ستاره‌هایی مثل کریستیانو رونالدو، رائول و بوتراگئنو به تن کرده‌اند. البته این پیراهن این اواخر توسط بازیکنانی پوشیده شد که اصلا موفق نبودند و از جمله آنها باید به ماریانو دیاز و هازارد اشاره کرد.

1884328

پیراهن‌های 9 و 11
جدایی بنزما و آسنسیو این دو پیراهن محبوب رئال را هم خالی کرده است. پیراهن شماره 9 البته معمولا به مهاجمان اول تعلق می‌گیرد و بعید است این شماره را بر تن بلینگام ببینیم. اما پیراهن شماره 11 برای ستاره انگلیسی مناسب خواهد بود. پیراهن مشهوری که ستاره‌های بزرگی مثل رونالدو نازاریو، گرت بیل و حتی کریم بنزما مدتی به تن کرده بودند. 

1884329

دیدگاه‌ها