کد خبر : 1942572 | 17 خرداد 1402 ساعت 21:16 | 57.8K بازدید | 78 دیدگاه

رونالدو: دو یا سه سال دیگر فوتبال بازی می‌کنم

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر، در یک مصاحبه اعلام کرد قصد دارد 2 یا 3 سال دیگر فوتبال بازی کند و سپس بازنشسته شود.

رونالدو: دو یا سه سال دیگر فوتبال بازی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو که چند روز پیش در یک مصاحبه گفت از شرایط خود در باشگاه النصر و فوتبال عربستان راضی است و به حضور در این تیم ادامه خواهد داد، امروز اعلام کرد تمایل دارد 2 یا 3 سال دیگر به فوتبال بازی کردن ادامه دهد و سپس بازنشسته شود.

کریستیانو در این مصاحبه گفت: "بعد از بازنشستگی دوست دارم یک مدت کاملا از فوتبال دور باشم و هیچ فعالیتی که ربطی به فوتبال داشته باشد انجام ندهم. بعضی کارها الان در ذهنم هست، ولی ترجیح می‌دهم فعلا درباره‌شان صحبت نکنم. دوست دارم دو یا سه سال دیگر فوتبال بازی کنم".

1884340

رونالدو در ادامه صحبت‌هایش گفت: "هیچکس کامل نیست و همه ما در زندگی شکست‌هایی داشته‌ایم. همه ما گاهی دچار شک شده‌ایم، ولی مهم این است که وقتی دچار یأس و ناامیدی می‌شویم از زمین بلند شویم، فارغ از اینکه با چه مشکلاتی روبرو هستیم. بگذارید برایتان یک خاطره بگویم؛ وقتی به رئال مادرید رفته بودیم در تور پیش‌فصل در آمریکا مقابل چلسی گل زدم و خیلی شدید خوشحالی کردم. اگر بپرسید چرا در یک بازی غیررسمی اینقدر خوشحالی کردی، جوابم این است که واقعا دلیل خاصی نداشت. اهمیت دادن به موفقیت، حتی اگر کوچک باشد، برای من اتفاقی طبیعی است".

1884342

دیدگاه‌ها