کد خبر : 1942575 | 17 خرداد 1402 ساعت 21:53 | 84K بازدید | 56 دیدگاه

اثر لئو مسی: هجوم برای خرید بلیت‌های اینترمیامی

از زمان اعلام احتمال انتقال لیونل مسی به باشگاه آمریکایی اینترمیامی بلیت مسابقات این تیم به سرعت در حال فروش رفتن بوده و بلیت برخی مسابقات کاملا فروخته شده است.

اثر لئو مسی: هجوم برای خرید بلیت‌های اینترمیامی

به گزارش "ورزش سه"، در ساعت‌های گذشته بعد از انتشار خبر بالا رفتن احتمال انتقال لئو مسی به اینترمیامی تاریخ کوتاه این تیم آمریکایی متحول شده است. گزارش‌ها حاکی است مسی امروز تصمیم گرفته به جای بازگشت به بارسا یا پیوستن به الهلال راهی آمریکا شود و پیراهن اینترمیامی را به تن کند.

این خبر کافی بود تا سیل تقاضا برای خرید بلیت‌های مسابقات اینترمیامی به درگاه‌های اینترنتی فروش بلیت در آمریکا سرازیر شود. تا جایی که حتی بلیت‌های یکی از مسابقات این تیم، دیدار دوستانه با کروز آزول، که روز 21 جولای برگزار می‌شود تا این لحظه کاملا فروخته شده و دیگر بلیتی برای خرید وجود ندارد.

1884310

علت هجوم هواداران ستاره آرژانتینی به بلیت دیدار دوستانه اینترمیامی و کروز آزول این است که به نظر می‌رسد این بازی که در اواخر جولای برگزار می‌شود اولین بازی لئو با پیراهن تیم جدیدش باشد.

برخی رسانه‌های آمریکایی اعلام کردند برخی از کسانی که پیش از این بلیت‌های بازی‌های اینترمیامی در لیگ آمریکا را خریداری کرده بودند آنها را برای فروش در اینترنت گذاشته‌اند. گفته می‌شود قیمت برخی از این بلیت‌ها به هفت برابر رسیده و دوست‌داران مسی حاضرند برای دیدن ستاره محبوب‌شان تا هفت برابر بیشتر از قیمت اسمی بلیت هزینه کنند.

1884347

گفته می‌شود لیونل مسی تا چند ساعت دیگر تصمیم نهایی خود را رسما اعلام خواهد کرد. اینترمیامی که در حال حاضر شرایط خوبی ندارد و قعرنشین کنفرانس شرقی آمریکا است با ورود لیونل مسی بدون شک شرایط متفاوتی را تجربه خواهد کرد.

دیدگاه‌ها