کد خبر : 1942603 | 18 خرداد 1402 ساعت 04:00 | 53.8K بازدید | 7 دیدگاه

چپ‌پاهای سابق استقلال در افتادند (عکس)

دو مربی جوان استقلالی روز پنجشنبه در لیگ دسته سوم به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

چپ‌پاهای سابق استقلال در افتادند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ دسته سوم فردا آغاز خواهد شد و حساس‌ترین بازیِ هفته دهم در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار خواهد شد جایی که دو تیم شادکام مشهد و نیکاپارس چالوس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این بازی دو چهره استقلالی به خود خواهد دید. حسن اشجاری و علیرضا نیکبخت واحدی به ترتیب هدایت تیم‌های نیکاپارس و شادکام را عهده‌دار هستند‌. هردو مربی در نیمه راه به نیمکت این تیم‌ها رسیدند.

1884440

نیکبخت در هفته چهارم هدایت تیم ۷ امتیازی شادکام را بر عهده گرفت و از ۶ بازی تنها ۸ امتیاز دشت کرد و این عملکرد برای کسب عنوان دومی در پایان نیم فصل اول کافی بود.

اما در سوی مقابل اشجاری تیمی را گرفت که در هر چهار بازی ابتدایی، شکست را تجربه کرده بود و با صفر امتیاز در قعر جدول جای گرفته بود. او نیکاپارس چالوس را احیا کرد و آمار فوق‌العاده‌ای از خود به ثبت رساند. اشجاری پنج مرتبه روی نیمکت چالوسی‌ها نشست و چهار برد و یک تساوی کسب کرد تا تیمش را به جمع مدعیان برساند.

1884438

این مربی شمالی از ۱۵ امتیاز ممکن، ۱۳ امتیاز دشت کرد و اختلاف خود با صدر را هر هفته کمتر کرد تا در پایان نیم فصل اول با اختلاف ۶ امتیاز با صدر امیدوار به نیم فصل دوم باشد.

حالا تیمِ اشجاری در فاصله دو امتیازی با تیمِ نیکبخت قرار گرفته است و در اولین گام در نیم فصل دوم به دنبال جا خوش کردن در بالای جدول است و از آن طرف نیز تیم نیکبخت نمی‌خواهد به راحتی از سه امتیاز خانگی چشم پوشی کند و برای نزدیک شدن به صدر خواهد جنگید.

1884441

این دو مربی استقلالی که هردو جزء بهترین چپ پاهای تاریخ استقلال بودند، در حساس‌ترین دیدار فصل به یکدیگر رسیدند و دیداری که می‌تواند برنده آن به سوی لیگ دو گام بلندی بردارد.

نکته جالب توجه حضور سید میثم حسینی، دیگر چپ پای سابق استقلال، در تیم نیکاپارس و محمدرضا خرسندنیا در شادکام است که هر دوی این بازیکنان لباس استقلال را بر تن کرده‌اند.

1884439

دیدگاه‌ها