کد خبر : 1942607 | 18 خرداد 1402 ساعت 01:29 | 15.7K بازدید | 2 دیدگاه

کاپیتان رایس با این جام رکوردها را می‌شکند

با قهرمانی وستهم در لیگ کنفرانس بار دیگر احتمال انتقال فوق ستاره این تیم قوت می‌گیرد.

کاپیتان رایس با این جام رکوردها را می‌شکند

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال وستهم در فینال لیگ کنفرانس اروپا با برتری دو بر یک برابر فیورنتینا به مقام قهرمانی رسید تا دومین تیم ایتالیایی فینالیست اروپا در این فصل هم ناکام بماند.

این پیروزی در شرایطی نصیب شاگردان دیوید مویس شد که دکلان رایس، فوق ستاره و کاپیتان چکش‌ها، در این مسابقه هم عملکرد قابل قبولی در ترکیب تیمش به ثبت رساند و یک بار دیگر ارزش‌های خود را در این تیم لندنی به نمایش گذاشت.

ملی‌پوش وستهم که پیش از این هم در فاصله یک سال تا پایان قراردادش مشتریان پر و پا قرصی را به دنبال جذب خود می‌دید، حالا به عنوان یکی از برترین هافبک‌های فوتبال اروپا بعد از کسب این جام قهرمانی، احتمالا به طور جدی‌تری به پیشنهادات خودش فکر کرده و باشگاه را نسبت به موافقت با آنها متقاعد کند.

1884459

هافبک 24 ساله انگلیسی که در جام جهانی در کنار بلینگام در ترکیب اصلی سه شیرها قرار داشت، بعید نیست بعد از انتقال پر سر و صدای زوج خود در تیم ملی که چهارشنبه پر سر و صدایی در فوتبال اروپا رقم زد، به زودی به بمب بعدی رسانه‌ها تبدیل شود.

به هرحال با توجه به این که وستهم در لیگ قهرمانان اروپا حضور نخواهد داشت و تنها یک فصل دیگر از قرارداد این ستاره باقی مانده، پیش‌بینی می‌شود همان‌طور که پیش‌تر سرمربی این تیم هم مطرح کرده بود، شاهد انتقال گران‌قیمت او باشیم. از آرسنال، منچستریونایتد، چلسی و البته بایرن مونیخ به عنوان جدی‌ترین باشگاه‌های خواهان این هافبک جوان اما باتجربه یاد می‌شود.

دیدگاه‌ها