کد خبر : 1942613 | 18 خرداد 1402 ساعت 01:58 | 21.3K بازدید | 3 دیدگاه

احساسات تند بعد از شکست: فیورنتینا از درون مرد!

کریستیانو بیراگی، کاپیتان فیورنتینا، پس از شکست در لیگ کنفرانس اروپا به دنبال از دست دادن جام حذفی ایتالیا احساسش را توصیف می‌کند.

احساسات تند بعد از شکست: فیورنتینا از درون مرد!

به گزارش "ورزش سه"، فیورنتینا پس از شکست مقابل اینتر در فینال جام حذفی ایتالیا، امشب در فینال لیگ کنفرانس اروپا 2-1 مقابل وستهم شکست خورد و یک جام دیگر را از دست داد.

کریستیانو بیراگی، کاپیتان فیورنتینا، در نیمه اول این بازی با بطری آب پرت شده توسط طرفداران وستهم مجروح شد و مجبور شد با سر بانداژ شده تمام مدت به بازی ادامه بدهد.

1884469

بیراگی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:"خیلی درد دارد. پیدا کردن کلمات برای توصیف حس وحشتناکی که در حال حاضر در درون خود داریم بسیار دشوار است."

ما مرده‌ایم!
ما از داخل مرده‌ایم، مخصوصاً به این دلیل که قهرمانان داخل زمین هستیم، اما احساس کل شهر را با خود حمل می‌کنیم که طی دو یا سه هفته گذشته نشان دادند فیورنتینا چقدر برای آن‌ها مهم است. ما هم برای آن‌ها بازی کردیم و بزرگترین غم دست خالی برگشتن به شهر است. چیزی که باعث ناراحتی بیشتر می شود این است که وستهم تیم غیرقابل نفوذی نبود، اما ما بعداً بازی را تحلیل خواهیم کرد.

مجروح شدن با بطری آب
احساس نمی‌کنم که لازم باشد چیزی بگویم. من آنها را قضاوت نمی کنم، اما امیدوارم یک نفر کار خود را به درستی انجام دهد و با آن‌ها برخورد کند.

دیدگاه‌ها