کد خبر : 1942614 | 18 خرداد 1402 ساعت 06:45 | 34.2K بازدید | 17 دیدگاه

در انتظار ملاقات با بنزما و کریس در ایران

بهبود روابط ایران با دولت سعودی، از نظر فوتبالی هم کاملا به موقع بود.

در انتظار ملاقات با بنزما و کریس در ایران

به گزارش ورزش سه،  این روزها فوتبال عربستان در صدر اخبار رسانه‌های ورزشی جهان قرار گرفته است. برنامه‌های بلندپروازانه و جاه‌طلبی‌های بی‌پایان سعودی‌ها در جذب ستارگان اسم و رسم‌دار، تمام جهان را تحت‌تأثیر قرار داده است. تا همین 2سال پیش کریستیانو رونالدو و کریم بنزما، 2ستاره مهم در تیم‌های اروپایی بودند که تقابل احتمالی‌شان در لیگ قهرمانان می‌توانست صدها میلیون نفر را به وجد بیاورد. حالا اما مخاطبان آنها برای تماشای نبرد کریس و کریم، باید منتظر آغاز لیگ عربستان و رویارویی الاتحاد و النصر باشند. اتفاقاتی که در حال رخ دادن است، هنوز برای خیلی‌ها قابل باور نیست؛ مخصوصا که بعد از امضای قرارداد کریم بنزما با الاتحاد، شایعات جدی دیگری در مورد احتمال پیوستن انگولو کانته و سرخیو راموس به همین تیم به گوش می‌رسد.

  6توپ طلا در صحرا
تابستان گذشته شیوخ سعودی با عقد قراردادی 200میلیون دلاری به ازای هر سال، رونالدو را به‌عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان به این کشور کشاندند و به عضویت النصر درآوردند. خیلی‌ها از رونالدو به‌خاطر این انتخاب انتقاد کردند. او فصل موفقی هم نداشت و گزارش‌های زیادی در مورد پشیمانی‌اش از حضور در النصر منتشر شد. با این حال رونالدو در پایان فصل مصاحبه بسیار مثبتی انجام داد و گفت از بازی در عربستان راضی است. کریس برای چندمین بار تکرار کرد فوتبال باشگاهی عربستان به‌زودی جزو 5 لیگ برتر دنیا خواهد شد؛ ادعایی عجیب که بیشتر شبیه خواب و خیال است. سعودی‌ها اما به خریدهای‌شان ادامه می‌دهند. آنها کریم بنزما، آخرین برنده توپ طلا را هم جذب کردند. حالا در مقابل 5توپ طلای ریاض، شهر جده هم صاحب نخستین توپ طلای خود شده است و تازه شاید این پایان راه نباشد.

1878999

  در ایران ملاقات‌شان می‌کنیم
همزمان با گسیل شدن سوپراستارهای جهان فوتبال به عربستان، روابط سیاسی این کشور با ایران هم بهبود یافته و دیگر خبری از برگزاری مسابقات در زمین بی‌طرف نخواهد بود. به این ترتیب احتمال قابل توجهی وجود دارد که تعدادی از این ستارگان را در ایران و در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا ملاقات کنیم. همچنین شایعات زیادی هم در مورد آغاز ترانسفر تاریخی بازیکنان ایرانی به فوتبال عربستان وجود دارد. طی چند هفته گذشته از مهدی طارمی، احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند به‌عنوان بازیکنان مدنظر سعودی‌ها نام برده شده است. درصورت حضور بازیکنان ایرانی در این لیگ، رویارویی آنها با امثال رونالدو و بنزما هم جالب خواهد شد.

منبع: همشهری

دیدگاه‌ها