کد خبر : 1942618 | 18 خرداد 1402 ساعت 02:10 | 23.3K بازدید | 4 دیدگاه

رایس می خواهد یک سال دیگر در لندن بماند

خبر خوب کاپیتان وستهم: وقت خداحافظی نیست!

دکلان رایس، کاپیتان و ستاره ملی‌پوش وستهم، در پایان فینال لیگ کنفرانس اروپا در مورد شایعات مربوط به جدایی اش صحبت کرد.

خبر خوب کاپیتان وستهم: وقت خداحافظی نیست!

به گزارش "ورزش سه"، وستهم با پیروزی 2-1 مقابل فیورنتینا به مقام قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا 23-2022 دست یافت تا دکلان رایس اولین جام تاریخ باشگاه بعد از 43 سال را بالای سر ببرد. او در پایان بازی ضمن ابراز خوشحالی از اتفاق یاد شده شایعات اخیر در مورد جدایی اش را رد کرد.

در طول بازی و پایان آن شاهد سر دادن شعارهایی از سوی هواداران وستهم در مورد رایس بودیم. آنها از کاپیتان 24 ساله تیم شان می خواستند تا حداقل برای یک سال دیگر جایی نرود. رایس در گفت و گوی بعد از بازی با فیورنتینا خبر خوشی برای هواداران داشت و تاکید کرد که می خواهد به حضور خود در وستهم به مدت یک فصل دیگر ادامه دهد.

1884472

ملی پوش انگلیسی وستهم در واکنش به شایعات مطرح شده در خصوص آینده اش گفت: "هنوز زمان خداحافظی ام از وستهم نرسیده است. گمانه زنی های زیادی وجود دارد و چند باشگاه خواستار جذب من هستند اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است و من همچنان بازیکن وستهم هستم."

رایس با اشاره به قراردادش با وستهم تاکید کرد که حداقل یک فصل دیگر می خواهد در تیم شهر لندن بازی کند: "هنوز دو سال از قرارداد من با وستهم باقی مانده است. از هر دقیقه بازی و کاپیتانی برای این تیم لذت می برم و می توانید لبخند رضایت را همواره روی لبانم ببینید. الان وقت جشن است و باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می افتد."

دیدگاه‌ها