کد خبر : 1942620 | 18 خرداد 1402 ساعت 08:00 | 13.1K بازدید | 5 دیدگاه

3 سال پیش کسی این را می‌گفت فکر می کردم دیوانه است!

اظهارنظر جالب مویس در مورد قهرمانی وستهم

دیوید مویس، سرمربی وستهم، قهرمانی تیمش در لیگ کنفرانس اروپا را اتفاقی باورنکردنی توصیف کرد.

اظهارنظر جالب مویس در مورد قهرمانی وستهم

به گزارش "ورزش سه"، وستهم در شرایطی فینالیست لیگ کنفرانس اروپا شد که تا دو هفته به پایان لیگ برتر خطر سقوط به چمپیونشیپ را احساس می کرد. شاگردان دیوید مویس اما در اروپا نمایشی کاملا متفاوت ارائه دادند؛ نمایشی که در دیدار فینال هم تکرار شد و آنها موفق شدند با برتری 2-1 مقابل فیورنتینا بعد از 43 سال برای هواداران خود جام به ارمغان بیاورند.

سرمربی 60 ساله وستهم با کسب این قهرمانی به سومین مربی تاریخ این باشگاه تبدیل شد که موفق به کسب جام می شود. پیش از او فقط ران گرینوود (65) و جان لایل (76) در کسوت سرمربی برای وستهم جام به دست آورده بودند.

1884478

دیوید مویس در حالی که به شدت از این قهرمانی هیجان زده شده بود به تمجید از شاگردانش پرداخته و گفت: "شب فوق العاده ای بود. من حضوری طولانی در فوتبال داشتم اما شما شانس زیادی برای تجربه کردن چنین لحظاتی نداشتم. خوشبختانه امشب به نتیجه ای که می خواستیم رسیدیم و بابت نمایش بسیار خوبی که بچه ها داشتند از آنها تشکر می کنم. اگر سه سال پیش کسی می گفت در سالی که برای بقا می جنگیم قهرمان اروپا خواهیم شد حتما او را دیوانه می نامیدم."

او با اشاره به حضور پدرش در ورزشگاه گفت: "پدرم هم در ورزشگاه بود. او همچنان قوی است و حتی می خواست به بازی بیاید! قهرمانی کنار خانواده واقعا لذتبخش است و این لحظات هم برای یک مربی زیاد اتفاق نمی افتد. موفقیت به دست آمده به همان اندازه که برای من اهمیت دارد برای پدرم هم مهم بود. او از دوران جوانی حامی من بود. شما همیشه شانس داشتن لحظات خوب در فوتبال را ندارید ولی امشب یک لحظه بزرگ برای ما بود."

1884479

سرمربی وستهم با ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت های بیشتر تیمش گفت: "ما یک باشگاه موفق در شرق لندن هستیم که تاثیرات مثبت زیادی روی جامعه دارد. وستهم تیمی خانوادگی و بزرگ است و من فکر می کنم که می تواند بهتر و قویتر از این هم کار کند. ما ورزشگاه بزرگی داریم که در تمام طول فصل آن را پر کردیم و پیروزی و قهرمانی امشب نیز یک گام لزرگ در مسیر پیشرفتمان بود."

دیدگاه‌ها