کد خبر : 1942622 | 18 خرداد 1402 ساعت 08:20 | 29.1K بازدید | 3 دیدگاه

ایجنت فوق‌ستاره: او به این قهرمانی راضی نمی‌شود!

مدیر برنامه کواراتسخلیا پیش بینی می کند که او در آینده از این سطح هم بالاتر خواهد رفت و البته به این قهرمانی بسنده نخواهد کرد.

ایجنت فوق‌ستاره: او به این قهرمانی راضی نمی‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، قهرمانی این فصل ناپولی در فوتبال ایتالیا با معرفی یک پدیده به اروپا همراه بود و او کسی نبود جز خویچا کواراتسخلیا، فوق ستاره گرجستانی ناپلی ها که با درخشش خود در کنار ویکتور اوسیمن از نقش های اصلی نمایش تاریخی شاگردان اسپالتی لقب گرفت.

ستاره‌ای که با درخشش در همین یک فصل مورد توجه باشگاه های مطرح تر اروپا نیز قرار گرفته و پیش بینی ها حکایت از جدایی قریب الوقوع او از ناپولی دارد.

در همین حال، ماموکا جوگلی، ایجنت این ستاره با انتشار بیانیه‌ای به ژئوتیم، به کسب اسکودتو توسط این بازیکن واکنش نشان داد و گفت: «همیشه آرزوی داشتن چنین بازیکنی را داشتم، به او افتخار می‌کنم و از او تشکر می‌کنم. حالا او عضوی از خانواده من شده است.همه ما آرزوی اسکودتو را داشتیم، تمام گرجستان خوشحال است و خوشحالم که آنها این مهم را جشن می گیرند. ممنون از همه افرادی که کواراتسخلیا را حمایت می کنند و از موفقیت او خوشحال هستند. می توانم بگویم که خویچا به این موفقیت راضی نمی شود و قوی تر  ادامه خواهد داد».

دیدگاه‌ها