کد خبر : 1942663 | 18 خرداد 1402 ساعت 10:59 | 59.5K بازدید | 21 دیدگاه

پاسخ منفی ستاره انگلیسی به بایرن: فقط آرسنال!

دکلان رایس، ستاره وستهم، پیشنهاد بایرن مونیخ را نپذیرفته و در فکر پوشیدن پیراهن آرسنال است.

پاسخ منفی ستاره انگلیسی به بایرن: فقط آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، درخشش رایس در ترکیب وستهم به این تیم کمک کرد که نمایش خوبی در این فصل داشته باشد و بتواند راهی فینال لیگ کنفرانس اروپا شود. 

آن‌ها شب گذشته در دیدار فینال این رقابت‌ها برابر فیورنتینا به میدان رفتند و موفق شدند با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی برسند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند. 

از مدت‌ها قبل انتظار می‌رفت که این بازیکن پس از پایان دیدارهای این فصل از جمع بازیکنان وستهم جدا شود و مذاکرات برای جذب او از مدتی قبل بین چند باشگاه بزرگ اروپایی و مدیران وستهم شروع شده است. 

1884458

بایرن مونیخ به صورت جدی به دنبال به خدمت گرفتن این ستاره انگلیسی بود اما مبلغ در نظر گرفته شده از سوی این باشگاه برای فروش او از نظر مدیران بایرن بسیار بالا بود و در عین حال رایس هم علاقه‌ای به حضور در این باشگاه و بوندسلیگا نداشت. 

سایت گل خبر داده که این بازیکن به پیشنهاد بایرن پاسخ منفی داده و امیدوار است که بتواند فصل آینده با پیراهن آرسنال به میدان برود و به حضورش در لیگ برتر انگلیس ادامه دهد. 

فوتبال اینسایدر هم خبر داده که رایس با مدیران آرسنال به توافق شخصی رسیده و باید منتظر توافق این دو باشگاه بر سر قیمت نهایی این انتقال بود.

دیدگاه‌ها