کد خبر : 1942681 | 18 خرداد 1402 ساعت 12:20 | 16.1K بازدید | 1 دیدگاه

سال رویایی لژیونرهای ایرانی بدون فینال اسپانیا!

پالما در حضور یکی از فوتسالیست‌های ایرانی خود مقابل خاین شکست خورد.

سال رویایی لژیونرهای ایرانی بدون فینال اسپانیا!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال پالما که حسین طیبی و مسلم اولادقباد در آن عضویت دارند و در فصل ۲۳-۲۰۲۲ موفق شده به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا برسد و برای نخستین بار صاحب این عنوان تاریخی شود، در لیگا ناسیونال اسپانیا نتوانست صاحب جام شود و علی‌رغم صدرنشینی در دور گروهی، از رسیدن به فینال پلی‌آف باز ماند.

یاران طیبی و اولادقباد که در این فصل توانستند جام قهرمانی اروپا را ببرند، در پایانی هفته سی‌اُم و مرحله گروهی لیگا ناسیونال اسپانیا، برای نخستین بار در تاریخ فوتسال این کشور بالاتر از تیم‌هایی مثل بارسلونا، اینتر مویستار و ... قرار گرفتند و صدرنشین شدند و از سوی دیگر بهترین آمار گل زده را ثبت کردند، اما پلی‌آف برای آنها خوش‌یُمن نبود.

با توجه به راهیابی هشت تیم بالای جدول دور گروهی لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا به دور پلی‌آف، پالما با درخشش و گلزنی حسین طیبی توانست از دور یک‌هشتم نهایی بالا برود ولی شب گذشته در بازی دوم نیمه نهایی با یک گل برابر خاین مغلوب شد و با شکست ۶ بر ۲ در مجموع دو بازی، نتوانست به فینال برسد.

پالما که در تلاش بود موفقیت لیگ قهرمانان اروپا را در لیگا ناسیونال اسپانیا هم تکرار کند، علی‌رغم صدرنشینی در دور گروهی، به فینال پلی‌آف نرسید تا خاین حریف بارسلونا در بازی نهایی شود و برای کسب جام بجنگد.

دیدگاه‌ها