کد خبر : 1942682 | 18 خرداد 1402 ساعت 12:20 | 100K بازدید | 21 دیدگاه

درخواست باشگاه استقلال از ریکاردو ساپینتو

شکایت نکن، پولت را تمام و کمال می دهیم!

باشگاه استقلال تصمیم به تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو دارد و به دنبال پرداخت مطالبات باقی مانده سرمربی است تا کار به شکایت به فیفا نکشد.

شکایت نکن، پولت را تمام و کمال می دهیم!

به گزارش "ورزش سه"، ریکاردو ساپینتو روز گذشته در متنی که برای خداحافظی با استقلال منتشر کرد، اشاره ای هم به شرایط مالی اش با باشگاه داشت و تلویحا اشاره کرد، بالاجبار برای دست یابی به مطالبات باقی مانده خود توسل به راه های قانونی خواهد شد که همان شکایت به فیفا است. اما باشگاه استقلال دوست ندارد کار به اینجا کشیده شود و به وکیل ایرانی او تاکید کرده به زودی مطالبات باقی مانده ریکاردو ساپینتو را پرداخت خواهد کرد.

سرمربی پرتغالی استقلال در بخشی از یادداشتی که دیروز در صفحه شخصی اش منتشر کرد، این طور نوشت: «طبق وعده تا آخر برای تیممان بدون خستگی مبارزه کردم، با کمال تاسف این وضعیت برای حل و فصل نیاز به مداخله قانونی دارد؛ گامی که هرگز نمی خواستم بردارم. لطفا بدانید این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا حامیان وفادار آن نیست. گامی است که برای اصلاح یک اشتباه و تامین عدالت برداشته می‌شود.»

باشگاه استقلال منتظر است کمیته استیناف در مورد رای اخیر کمیته انضباطی نظر نهایی اش را بدهد و آنوقت برای تسویه حساب با ریکاردو ساپینتو وارد عمل شود. کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را به خاطر اتفاقات دیدار با پرسپولیس 10 درصد جریمه کرده است که در صورت تایید این رای از سوی کمیته استیتاف باید از سوی باشگاه استقلال پرداخت شود که در چنین شرایطی از مطالبات باقی مانده ریکاردو ساپینتو کسر خواهد شد.

باشگاه استقلال پیش تر با همه دستیاران ریکاردو ساپینتو پیش از ترک تهران تسویه حساب کرد و اکنون هم به وکیل ایرانی ریکاردو ساپینتو تاکید کرده نیاز به شکایت به فیفا نیست. باشگاه استقلال همه مطالبات باقی مانده آقای سرمربی را بعد از نهایی شدن رای کمیته استیناف حساب و کتاب و پرداخت خواهد کرد. البته باشگاه استقلال به رای صادره از سوی کمیته انضباطی در مورد اتفاقات دربی حذفی اعتراض کرده است.

دیدگاه‌ها