کد خبر : 1942684 | 18 خرداد 1402 ساعت 12:41 | 138.4K بازدید | 97 دیدگاه

مسی تاج و تخت تاریخی رونالدو را تضمین می‌کند

لیونل مسی با پیوستن به اینترمیامی، ادامه حضور کریستیانو رونالدو در صدر بهترین گلزنان لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کرد.

مسی تاج و تخت تاریخی رونالدو را تضمین می‌کند

به گزارش ورزش سه، لیونل مسی در شرایطی پس از پایان فصل، پاری سن ژرمن را بعد از دو سال حضور در این تیم ترک کرد که سه باشگاه برای جذب او با یکدیگر رقابت می‌کردند. 

باشگاه بارسلونا در راس باشگاه‌هایی قرار داشت که به دنبال جذب لیونل مسی بودند. لئو در دوران حضورش در بارسلونا قهرمانی‌های متعددی به دست آورده و همچنین عناوین انفرادی زیادی را از آن خود کرده و به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه تبدیل شده بود تا با توجه به سابقه فوق‌العاده این فوق ستاره آرژانتینی در بارسا، همه هواداران این تیم در انتظار بارگشت او باشند.

از طرفی باشگاه الهلال عربستان صدها میلیون دلار به عقد قرارداد با لیونل مسی اختصاص داده بود و پس از حضور رونالدو در النصر و بنزما در الاتحاد عربستان، جذب این ستاره برای سعودی‌ها یک رویا محسوب می‌شد اما در نهایت الهلال هم در این امر ناکام ماند.

اینتر میامی سومین باشگاهی بود که به شدت درگیر رقابت برای جذب مسی بود و در آخر هم موفق شد که ستاره آرژانتینی را برای انتقال به لیگ آمریکا متقاعد کند.

اما نکته مهم درباره این انتقال این است که با انتقال رسمی مسی به اینترمیامی و پایان ماجراجویی‌ او در اروپا با باشگاه‌های یوفا، کریستیانو رونالدو به تنهایی با 140 گل در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا باقی خواهد ماند.

1884569

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که کریستیانو رونالدو در ژانویه گذشته به النصر منتقل شد و مسی فرصتی طلایی برای ربودن تاج و تخت طلایی فوق ستاره پرتغالی در اختیار داشت اما حتی پس از گذشت شش ماه از ترک اروپا توسط این بازیکن، او همچنان 11 گل از مسی، رقیب همیشگی خود، پیش است.

با جدایی مسی و بنزما از باشگاه‌های اروپایی، روبرت لواندوفسکی لهستانی نزدیک‌ترین رقیب کریستیانو رونالدو در جدول برترین گلزنان اروپا تبدیل شد؛ هرچند که او هم برای دستیابی به این رکورد، به 49 گل احتیاج دارد.

نکته جالب اینکه لوا که در حال حاضر با 91 گل، سومین گلزن برتر لیگ قهرمانان اروپا است، با انتقال بنزمای 90 گله به عربستان، برای مدتی طولانی بدون تهدید کسی در جایگاه سوم باقی خواهد ماند.

1884568

دیدگاه‌ها