کد خبر : 1942685 | 18 خرداد 1402 ساعت 12:48 | 43.9K بازدید | 7 دیدگاه

همه جام‌های اسپانیا به آبی اناری‌ها می‌رسد؛

رکورد استثنایی بارسلونا در یک سال

بارسلونا در آستانه تکرار قهرمانی در لیگ فوتسال اسپانیا است.

رکورد استثنایی بارسلونا در یک سال

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه بارسلونا که در فصل ۲۳-۲۰۲۲ قهرمانی در لالیگا اسپانیا و همچنین قهرمانی تیم زنان خود را در رقابت‌های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا جشن گرفته، حالا در آستانه کسب یک جام دیگر قرار دارد و تیم فوتسال این باشگاه با راهیابی به فینال می‌تواند به یک افتخار دیگر دست پیدا کند.

فوتسالیست‌های بارسلونا پس از اینکه در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی پلی‌آف موفق به کسب پیروزی دو بر صفر مقابل اینتر مویستار شدند، شب گذشته هم در بازی دوم توانستند به برتری ۴ بر ۲ دست پیدا کنند تا فینالیست لیگا ناسیونال اسپانیا و حریف تیم خاین شوند.

تیم فوتسال بارسلونا که در لیگ قهرمانان اروپا نتوانست نمایش موفقی داشته باشد و دیگر تیم اسپانیایی(پالما) با درخشش حسین طیبی و نمایش مسلم اولادقباد به قهرمانی دست یافت، حالا به دنبال جبران این ناکامی است و نمی‌خواهد جام لیگ را از دست بدهد.

آبی اناری‌ها که طی دو فصل اخیر لیگا ناسیونال فوتسال اسپانیا موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند، این شانس را دارند تا در صورت کسب دو پیروزی در فینال پلی‌آف مقابل خاین به قهرمانی دست پیدا کنند و مثل تیم‌های فوتبال مردان و زنان، این عنوان را به دست بیاورند.

دیدگاه‌ها