کد خبر : 1942688 | 18 خرداد 1402 ساعت 12:58 | 63K بازدید | 42 دیدگاه

هجوم به صفحه اینترمیامی: دنبال کنندگان ۲۶ برابر شدند!

دنبال کنندگان صفحه اینترمیامی در اینستاگرام از شب گذشته تا به حال ۲۶ برابر شده‌اند.

هجوم به صفحه اینترمیامی: دنبال کنندگان ۲۶ برابر شدند!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال لیونل مسی به اینترمیامی باعث تعجب بسیاری از فوتبال‌دوستان و هواداران او شد.


بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن با قراردادی هنگفت به باشگاه الهلال عربستان ملحق شود یا بار دیگر به بارسا برگردد تا با پیراهن این باشگاه از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اما این ستاره آرژانتینی تصمیم گرفت به دوران حضورش در فوتبال اروپا پایان دهد و به همراه همسر و فرزندانش راهی لیگ آمریکا شود تا بازی در باشگاه تحت مالکیت دیوید بکام را تجربه کند.

محبوبیت این ستاره سابق پاری سن ژرمن بر عکسی پوشیده نیست و در زمان پیوستن او به این باشگاه فرانسوی و همچنین جدایی او هم تغییر محسوسی در تعداد دنبال کنندگان صفحه این باشگاه ایجاد شده بود اما هجوم هواداران او به صفحه اینترمیامی باورنکردنی است.

1884572

صفحه رسمی این باشگاه در اینستاگرام ظهر دیروز حدود ۱۸۰ هزار دنبال کننده داشت اما اعلام خبر جذب مسی باعث شد که صفحه این باشگاه با تغییرات عجیبی همراه شود.

در حال حاضر بیش از چهار میلیون و هفتصد هزار نفر صفحه باشگاه اینترمیامی را دنبال می‌کنند که رکوردی باوردنکردنی برای باشگاهی آمریکایی است.

در واقع مسی به تنهایی موفق شده تعداد دنبال کنندگان صفحه باشگاه جدیدش را حدودا ۲۶ برابر کند که نشان از قدرت و نفوذ باورنکردنی این بازیکن دارد.

دیدگاه‌ها