کد خبر : 1942689 | 18 خرداد 1402 ساعت 13:25 | 104.9K بازدید | 25 دیدگاه

فهرست مازاد بارسلونا: چوب حراج به ستاره‌ها!

بارسلونا باید برای جذب ستاره‌های مدنظر ژاوی هرناندز با جدایی چند بازیکن از تیم فعلی‌اش موافقت کند.

فهرست مازاد بارسلونا: چوب حراج به ستاره‌ها!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا به دنبال ایجاد فضای بیشتری برای دور شدن از سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا است و چاره‌ای جز موافقت با فروش بازیکنانش ندارد. 

ژاوی به مدیران این باشگاه اعلام کرده که برای بهبود شرایط تیمش و حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان فصل آینده نیاز به خرید چند بازیکن در پست‌های مدنظرش دارد اما شرایط مالی بارسا باعث شده که آنها نیاز به تامین بودجه برای خرید این بازیکنان داشته باشند. 

حالا کوپه اعلام کرده که بارسا آماده است تا پیشنهادات ارائه شده برای فران تورس، فرانک کسیه و آنسو فاتی را بررسی کند و در صورت دریافت پیشنهاد قابل توجه برای آندریاس کریستنسن و رافینیا حاضر است تا با جدایی این دو بازیکن هم موافقت کند. 

1884573

فاتی تنها بازیکنی در این میان است که در آکادمی بارسلونا رشد کرده و به تیم اول راه پیدا کرده اما چهار بازیکن دیگر در سال 2022 به این باشگاه ملحق شده بودند و حالا پس از یک سال حضور در میدان با پیراهن بارسا باید از جمع بازیکنان این تیم جدا شوند. 

این شاید خبر خوبی برای بسیاری از باشگاه‌های لیگ برتری باشد که علاقه زیادی به جذب بازیکنانی چون تورس و فاتی دارند. بایرن مونیخ هم احتمالا پیشنهادی را برای به خدمت گرفتن رافینیا که بازیکن مورد علاقه توماس توخل است ارائه خواهد داد.

دیدگاه‌ها