کد خبر : 1942695 | 18 خرداد 1402 ساعت 14:09 | 39.9K بازدید | 7 دیدگاه

وستهم تایید کرد: ستاره محبوب انگلیسی جدا می‌شود

دیوید سالیوان، مدیر باشگاه وستهم، تایید کرد که دکلان رایس در تابستان پیش‌رو از جمع بازیکنان این تیم جدا خواهد شد.

وستهم تایید کرد: ستاره محبوب انگلیسی جدا می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، رایس امسال عملکرد درخشانی در ترکیب وستهم داشت و به این تیم در مسیر رسیدن به قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا کمک بسیاری کرد. 

این بازیکن پس از پایان فینال شب گذشته برابر فیورنتینا در گفتگو با خبرنگاران مدعی شد که شاید به حضورش در این باشگاه ادامه دهد و همین اظهارات باعث نگرانی آرسنال، منچستریونایتد و بایرن مونیخ شده بود.

با این حال، دیوید سالیوان امروز تایید کرد که این ستاره انگلیسی قرار است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی از این باشگاه جدا شود و این موضوع درخواست خودش از مدیران وستهم بوده است. 

1884459

او در این باره به تاک اسپورت گفت: «ما به او قول دادیم که اجازه جدایی داشته باشد. او از صمیم قلب تصمیم به ترک وستهم گرفته است. شما نمی‌توانید بازیکنی را پیدا کنید که این فصل بیشتر از او به ما متعهد مانده باشد. با این حال، او باید به مسیرش ادامه دهد و ما هم باید جانشینی برای او پیدا کنیم. یا شاید هم چند جانشین. شما نمی‌توانید بازیکنی که دوست ندارد اینجا بماند را حفظ کنید.»

آرسنال مدعی اصلی به خدمت گرفتن این بازیکن برای فصل آینده است اما منچستریونایتد و بایرن مونیخ هم علاقه بسیاری به جذب رایس دارند.

دیدگاه‌ها