کد خبر : 1942702 | 18 خرداد 1402 ساعت 14:53 | 50.4K بازدید | 24 دیدگاه

ادن هازارد در پایان راه: بازنشسته می‌شود

ادن هازارد بعد از فسخ قراردادش با رئال مادرید قصد دارد بازنشسته شود ولی مادرید را ترک نخواهد کرد و در این شهر زندگی می‌کند.

ادن هازارد در پایان راه: بازنشسته می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد که در رئال هفته‌ای 400 هزار پوند دستمزد می‌گرفت، قراردادش را در سن 32 سالگی با این تیم فسخ کرد و یک سال پیش از پایان قراردادش، غول مادریدی را ترک کرد.

با این حال به نظر می‌رسد او دیگر قصد ادامه بازی ندارد و کفش‌ها را آویزان خواهد کرد. هازارد که دوران به شدت ناامیدکننده‌ای در رئال داشت، بعد از جام جهانی 2022 از تیم ملی بلژیک کناره گرفت و حالا به نظر می‌رسد کلا فوتبال را کنار می‌گذارد.

گزارش‌ها در اسپانیا نشان می‌دهد که ستاره سابق چلسی در پایتخت اسپانیا خواهد ماند و با توجه به اینکه خودش و خانواده‌اش در این شهر جا افتاده‌اند، زندگی را در همانجا ادامه خواهد داد. به این ترتیب، او باید تیمی را پیدا کند که به مادرید نزدیک باشد و یا اینکه کلا قید فوتبال را بزند که دومی بسیار محتمل‌تر است.

1884596

در این دوران بازنشسته شدن در سن 32 سالگی بسیار زودهنگام به نظر می‌رسد چون ستاره‌ای مثل رونالدو در 38 سالگی هم‌چنان بازی می‌کند و زلاتان ابراهیموویچ در 41 سالگی بازنشسته شد. 
اما گفته می‌شود هازارد مد‌ت‌هاست به این مساله فکر می‌کند چون دوران ناموفق حضورش در رئال عملا شور او را برای فوتبال بازی کردن از بین برده است. یکی از مستعدترین بازیکنان دهه گذشته در رئال تنها 76 بازی انجام داده، هفت گل زده و 12 پاس گل فرستاده که آمار ناامیدکننده‌ای برای ستاره‌ای مثل او است.

دیدگاه‌ها