کد خبر : 1942739 | 18 خرداد 1402 ساعت 16:56 | 28.1K بازدید | 16 دیدگاه

گلزن جام جهانی در چشم قلعه‌نویی

هافبک باتجربه استقلال جزء دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی برای تورنمنت کافا است.

گلزن جام جهانی در چشم قلعه‌نویی

به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی پس از دوران موفقی که زیر نظر کارلوس کی‌روش داشت و جزء مهره‌های اصلی تیم ملی بود و حتی در جام جهانی ۲۰۲۲ هم یک گل تماشایی مقابل ولز به ثمر رساند، با نظر امیر قلعه‌نویی هم دو بار متوالی به اردوی تیم ملی ایران دعوت شده و جزء حاضرین در اردو خواهد بود.

کاپیتان دوم استقلال که غیر از سه غیبت اجباری در مسابقات فصل اخیر لیگ برتر، در ۲۷ دیدار دیگر جزء مهره‌های اصلی آبی‌ها بود و دو گل مهم نیز مقابل پرسپولیس و ملوان انزلی به ثمر رساند، حالا پس از سپری کردن یک سال موفق فوتبالی دوباره در لیست تیم ملی دیده می‌شود.

روزبه چشمی در نخستین مسابقه تیم ملی ایران با سرمربیگری قلعه‌نویی که مقابل روسیه برگزار شد، به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت، اما در دیدار تدارکاتی برابر کنیا حضور کامل داشت و نشان داد مثل عملکردش در استقلال، می‌تواند در بازی‌های ملی نیز تبدیل به مهره قابل اعتمادی برای سرمربی شود.

روزبه چشمی در کنار اینکه می‌تواند به‌عنوان یک هافبک دفاعی برای تیم ملی به میدان برود، توانایی بازی در پست دفاعی میانی را هم دارد و در سال قهرمانی استقلال در لیگ برتر و فصل گذشته نیز این اتفاق را تجربه کرده بود.

دیدگاه‌ها