کد خبر : 1942743 | 18 خرداد 1402 ساعت 17:22 | 57.7K بازدید | 18 دیدگاه

اینترمیامی دست‌بردار نیست: یک آرژانتینی دیگر کنار مسی

یک رسانه آرژانتینی مدعی شد اینترمیامی بعد از به خدمت گرفتن لیونل مسی قصد دارد یکی از هم‌تیمی‌‌های او که با مسی قهرمان جام جهانی قطر شده یعنی آنخل دی‌ماریا را هم به میامی منتقل کند.

اینترمیامی دست‌بردار نیست: یک آرژانتینی دیگر کنار مسی

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی از روز گذشته به یکی از پر سر و صداترین باشگاه‌های دنیای فوتبال تبدیل شده است. این باشگاه آمریکایی دیشب اعلام کرد لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتینی، را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت گرفته است.

امروز رسانه آرژانتینی TyC Sports مدعی شد که اینترمیامی به دنبال یک ستاره آرژانتینی دیگر است و قصد دارد با به خدمت گرفتن آنخل‌ دی‌ماریا او را در کنار لیونل مسی در تیم خود ببیند. دی‌ماریا به همراه مسی در جام جهانی 2022 قطر فاتح جام جهانی شد.

1884643

این ادعا در حالی مطرح شده که تا این لحظه خبری از تمدید قرارداد دی‌ماریا با یوونتوس منتشر نشده و به این ترتیب او به زودی با پایان مهلت قراردادش با باشگاه ایتالیایی بازیکن آزاد خواهد شد. البته گزارش‌های اخیر درباره این ستاره آرژانتینی حاکی از این بود که او با اینکه تمایلی به ادامه دادن در یووه ندارد اما ترجیح می‌دهد به فوتبال بازی کردن در اروپا ادامه دهد.

1884644

با اینکه به نظر می‌رسید محتمل‌ترین گزینه دی‌ماریا بازگشت او به تیم سابقش بنفیکا و حضور در لیگ پرتغال باشد اما TyC Sports می‌گوید از زمان قطعی شدن انتقال مسی به اینترمیامی این باشگاه آمریکایی وزنه مهمی در مذاکراتش با دی‌ماریا پیدا کرده است. آنخل دی‌ماریا و لیونل مسی رابطه دوستانه قدیمی‌ای دارند و بعید نیست که این ستاره آرژانتینی برای همبازی شدن با هموطن بزرگش لئو مسی وسوسه شود.

1884645

دیدگاه‌ها