کد خبر : 1942744 | 18 خرداد 1402 ساعت 17:26 | 100.9K بازدید | 16 دیدگاه

اللهیار در لیست نهایی قلعه‌نویی هم قرار نگرفت

ستاره‌ای که عروسی را به اردوی تیم ملی ترجیح داد!

اللهیار صیادمنش امشب مراسم ازدواج خود را برگزار می‌کند و در تورنمنت کافا نیز تیم ملی را همراهی نمی‌کند.

ستاره‌ای که عروسی را به اردوی تیم ملی ترجیح داد!

به گزارش "ورزش سه"، بخش رسانه‌ای تیم ملی هفته گذشته که نام 24 بازیکن را برای حضور در مینی کمپ روزهای گذشته اعلام کرد، توضیحی درباره اللهیار صیادمنش، بازیکن ایرانی هال سیتی انگلیس، داده بود. 

فدراسیون فوتبال اعلام کرد که اللهیار صیادمنش مورد توجه امیر قلعه‌نویی برای حضور در اردو قرار داشته، اما او درگیر برگزاری مراسم ازدواج خود در کشور ترکیه است و به همین خاطر در این مینی کمپ غیبت دارد. با این شرایط تصور می‌شد که صیادمنش در لیست نهایی تیم ملی برای حضور در قرقیزستان قرار داشته باشد، اما این اتفاق باز هم رخ نداد تا اللهیار بار دیگر در اردوی تیم ملی غایب باشد. 

بر اساس کسب اطلاع خبرنگار ما، صیادمنش امشب در استانبول ترکیه مراسم ازدواج خود را برگزار می‌کند و با توجه به مشکلاتی که در دریافت ویزا و خرید بلیت از کشور ثالث به قرقیزستان وجود داشت، او در روزهای آینده نیز نمی‌تواند به اردوی تیم ملی اضافه شود. به همین خاطر قلعه‌نویی از این مهاجم جوان و باتجربه تیم ملی گذشته و صیادمنش در اردوی آینده نیز حاضر نخواهد بود. 

حالا باید دید صیادمنش در اردوهای بعدی تیم ملی چه شرایطی پیدا می‌کند و آیا شاهد اضافه شدن او به تیم ملی بعد از مدت‌ها غیبت خواهیم بود یا خیر.

دیدگاه‌ها