کد خبر : 1942746 | 18 خرداد 1402 ساعت 17:34 | 45.9K بازدید | 7 دیدگاه

قایدی و محبی به نمایندگی از الاهلی و سانتاکلارا

ملی‌پوشان بوشهری دیگر بازیکن استقلال نیستند!

با وجود اینکه نام وینگرهای بوشهری به عنوان نماینده استقلال در فهرست تیم ملی است، اما آنها وضعیت بلاتکلیفی برای فصل بعد دارند.

ملی‌پوشان بوشهری دیگر بازیکن استقلال نیستند!

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک مهدی قایدی و محمد محبی جزء پنج بازیکن برتر استقلال در فصل گذشته هستند. وینگرهای بوشهری در لیگ بیست و دوم روی تعداد زیادی از گل‌های تیمشان نقش اصلی را ایفا کرده‌اند و پیروزی‌های تیمشان را رقم زدند.

این دو بازیکن مزد عملکرد خوبشان در فصل قبل را دریافت کردند و به اردوی تیم ملی دعوت شدند. جایی که شاگردان قلعه‌نویی در تورنمنت کافا به مصاف حریفان خواهند رفت و وینگرهای بوشهری می‌توانند عصای دست سرمربی تیم ملی در این دیدارها باشند.

هر چند که نام محبی و قایدی به عنوان بازیکنانی که به نمایندگی از آبی‌های پایتخت دعوت شده‌اند، در فهرست تیم ملی درج گردیده، اما واقعیت امر این است که پس از فینال جام حذفی، این دو بازیکن باید به باشگاه‌هایشان برگردند و دیگر جزء بازیکنان استقلال به شمار نمی‌روند. 

1879282

چند ماهی است که هواداران استقلال خواستار حفظ محبی و قایدی شده‌اند و مدیریت باشگاه نیز در این زمینه قول داده تا برای جلوگیری از جدایی آنها تلاش کند. برای اینکه آبی‌ها بتوانند قرارداد قرضی محمد محبی را دائمی کنند، باید 600 هزار دلار به تیم سانتاکلارا بپردازند. این در شرایطی است که چند تیم داخلی از جمله سپاهان و تیم‌های خارجی حوزه خلیج فارس خواستار جذب این بازیکن هستند. 

برای مهدی قایدی وضعیت متفاوت است. مدیران استقلال باید به دیدار همتایان خود در باشگاه شباب الاهلی بروند و بر سر پرداخت رقمی جهت انتقال دائمی باشوی کوچک به توافق برسند. شباب الاهلی که فصل گذشته قهرمان امارات شد، با تغییراتی روی نیمکت تیمش مواجه شده و با جدایی لئوناردو ژاردیم، حالا باید دید که نظر سرمربی جدید این تیم در مورد قایدی چه خواهد بود.

به هر شکل، برای اینکه استقلال بتواند ناکامی‌های این فصل خود را جبران کند، چاره‌ای جز حفظ قایدی و محبی ندارد. دو ستاره بی‌جایگزینی که می‌توانند در فصل بعد نیز عصای دست سرمربی جدید تیم باشند.

دیدگاه‌ها