کد خبر : 1942749 | 18 خرداد 1402 ساعت 17:39 | 8.1K بازدید | 4 دیدگاه

عراق توانایی میزبانی از بزرگترین مسابقات را دارد

احمد قطیشات، ناظر برگزاری مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی غرب آسیا تاکید کرد که عراق توانایی میزبانی از بزرگترین مسابقات را دارد.

عراق توانایی میزبانی از بزرگترین مسابقات را دارد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا از روز بیست و دوم خرداد ماه با حضور ۹ تیم و به میزبانی عراق برگزار خواهد شد. در این رقابت‌ها تیم المپیک عراق در گروه اول با امارات و اردن رقابت می‌کند و در گروه دوم فلسطین، ایران و سوریه برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. همچنین تیم‌های لبنان، یمن و عمان نیز در گروه سوم حضور خواهند داشت. 

امروز اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عراق در نشستی که با حضور مسئولان برگزاری این مسابقات در مقر فدراسیون فوتبال این کشور برگزار شد، آخرین شرایط را برای آغاز این مسابقات مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

احمد قطیشات، ناظر برگزاری مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی غرب آسیا، در این نشست با ابراز خوشحالی از میزبانی عراق گفت: عراق با وجود ظرفیت‌هایی که در اختیار دارد، می‌تواند یک نسخه فوق‌العاده از مسابقات قهرمانی غرب آسیا زیر ۲۳ سال را برگزار کند. 

او همچنین گفت: حضور ۹ تیم در این دوره از مسابقات نشان می‌دهد توانمندی‌های عراق در استادیوم‌ها، هتل‌ها و امکانات سازمانی در بالاترین سطح دارد.

دیدگاه‌ها