کد خبر : 1942752 | 18 خرداد 1402 ساعت 17:50 | 12.4K بازدید | 4 دیدگاه

رسمی: دکلان رایس بهترین بازیکن لیگ کنفرانس شد

کمیته فنی یوفا دکلان رایس، کاپیتان تاثیرگذار وستهم را به عنوان بهترین بازیکن این فصل لیگ کنفرانس اروپا انتخاب کرد.

رسمی: دکلان رایس بهترین بازیکن لیگ کنفرانس شد

به گزارش "ورزش سه"، رایس اولین کاپیتان وستهم بعد از بابی مور در 1965 شده که یک جام اروپایی را بالای سر می‌برد. تیم او روز گذشته موفق شد با شکست دادن فیورنتینا در پراگ، لیگ کنفرانس اروپا را فتح کند و خود رایس هم بهترین بازیکن جام شناخته شد. 
هافبک 24 ساله تیم ملی انگلیس گفت: «من در طول شش سال گذشته با دل و جان برای این باشگاه بازی کرده‌ام. هر کاری کرده‌ام تا این باشگاه برنده شود. کارمان هم راحت نبوده. با خطر سقوط روبرو بوده‌ایم. نمی‌خواهم زیاد حرف بزنم. خیلی هیجان‌زده می‌شوم.» 
رایس اکنون می‌تواند در اوج از وستهم جدا شود. مالک وستهم گفته به این بازیکن قول داده‌اند تا بگذارند به تیم دیگری برود و او آماده می‌شود به یکی از غول‌های فوتبال اروپا ملحق شود. 

1884652

گفته می‌شود توماس توخل، مربی بایرن، به شدت در تلاش است تا رایس را به مونیخ ببرد، اما خود این بازیکن علاقه چندانی به ترک لیگ برتر ندارد و می‌خواهد در یکی از باشگاه‌های انگلیس بازی خود را پی بگیرد. 
از آرسنال و منچستریونایتد به عنوان دیگر مشتریان جدی او نام برده می‌شود. در هر حال، هر تیمی که دکلان رایس را می‌خواهد، باید سر کیسه را حسابی شل کند چون ارزش او حدود 100 میلیون پوند برآورد می‌شود.

دیدگاه‌ها