کد خبر : 1942755 | 18 خرداد 1402 ساعت 17:59 | 16K بازدید | 15 دیدگاه

کلوپ: همه می‌دانند مک‌آلیستر چقدر درخشان است

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بعد از رسمی شدن انتقال الکسیس مک‌آلیستر به این تیم از ستاره آرژانتینی ستایش کرد و گفت او فصل آینده به کار قرمزها خواهد آمد.

کلوپ: همه می‌دانند مک‌آلیستر چقدر درخشان است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز اعلام کرد که الکسیس مک‌آلیستر با قراردادی پنج ساله به این تیم پیوست. این ستاره آرژانتینی که با تیم ملی کشورش فاتح جام جهانی قطر شده از سال 2019 با پیراهن برایتون به میدان می‌رفت.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در اولین واکنش به امضای قرارداد مک‌آلیستر از او به عنوان فوتبالیستی بسیار بااستعداد و باهوش یاد کرد که با کیفیت بالای فوتبالش گره از بسیاری از مشکلات قرمزها باز خواهد کرد.

1884578

لیورپول برای خرید مک‌آلیستر 40 میلیون یورو به‌علاوه 20 میلیون یورو به عنوان پاداش پرداخت کرده است. کلوپ در صحبت‌های خود درباره او گفت: "پیوستن مک‌آلیستر به لیورپول خبر خیلی خوبی است. کیفیت الکسیس مشخص است و دنیای فوتبال او را خوب می‌شناسد و نیازی به تعریف کردن من از او نیست. الکسیس این را ثابت کرده که به راحتی می‌تواند در خط میانی در پست‌های مختلفی بازی کند. او بازیکنی آرام و بسیار باهوش است".

کلوپ در ادامه گفت مدت‌هاست که این ستاره آرژانتینی را زیر نظر داشته و حتی قبل از پیوستن او به لیگ برتر و زمانی که مک‌آلیستر در فوتبال آرژانتین حضور داشت او را دنبال می‌کرده است.

1877835

سرمربی لیورپول در این باره گفت: "همه می‌دانند که من برایتون را چقدر تحسین می‌کنم و الکسیس بخش مهمی از این تیم بود. برایتون با حضور این ستاره آرژانتینی توانست به یکی از بهترین‌های لیگ برتر تبدیل شود. خیلی خوشحالم که مرحله بعدی فوتبالی الکسیس قرار است با ما باشد و ما با بازیکنی کار می‌کنیم که تجربه و دانش فوتبالی بالایی دارد و این همه تجربه را در حالی به دست آورده که تنها 24 ساله است".

دیدگاه‌ها