کد خبر : 1942758 | 18 خرداد 1402 ساعت 18:05 | 81.6K بازدید | 26 دیدگاه

انگیزه پنهان مسی برای پیوستن به اینتر میامی

مسی به چند دلیل اینتر میامی را انتخاب کرده که یکی از آن‌ها، داشتن باشگاه خودش است، درست مثل دیوید بکام که بعد از چند سال بازی در گلکسی توانست باشگاه‌دار شود.

انگیزه پنهان مسی برای پیوستن به اینتر میامی

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی به جنوب فلوریدا می‌رود تا حرفه‌اش را در باشگاه اینتر میامی که دیوید بکام یکی از مالکان آن است، پی بگیرد. این تصمیم ستاره آرژانتینی خیلی‌ها را غافلگیر کرد چون او غولی مثل پاری‌سن‌ژرمن را ترک کرد و انتظار می‌رفت یا به باشگاه بزرگی مثل بارسلونا ملحق شود و فوتبال را در بالاترین سطح ادامه دهد یا به عربستان برود و پول کلانی دریافت کند. 
البته درآمد مسی در اینتر میامی هنوز برملا نشده و معلوم نیست او چقدر از این انتقال درآمد کسب خواهد کرد. با این حال، این سوال پابرجاست که چرا مسی اینتر را انتخاب کرد؟ جواب آن هم ساده است: او چیزهایی فراتر از دستمزدش را در نظر گرفت. 
شاید مهم‌ترین نکته رفتن او به آمریکا این باشد: مسی می‌خواهد باشگاه خودش را داشته باشد. یک منبع آگاه به رویترز گفته مسی در میامی این فرصت را به دست خواهد آورد. البته ممکن است دیر و زود داشته باشد، اما سوخت و سوز نخواهد داشت. 

1884660

همچنین زندگی در آمریکا به او این فرصت را می‌دهد که روابط نزدیک‌تری با آدیداس و اپل برقرار کند. هر دو شرکت هم‌اکنون هم اسپانسر مسی هستند، هم MLS (لیگ حرفه‌ای آمریکا). بازی کردن لئو در لیگ آمریکا باعث می‌شود دو اسپانسر او -دست‌کم در آمریکا- بیشتر دیده شوند، بنابراین به نفع آن‌ها هم هست که کاپیتان آرژانتین در MLS بازی کند. هم‌اکنون Apple TV پخش بازی‌های لیگ آمریکا را با قراردادی 250 میلیون دلاری برعهده دارد. 
ورای همه این‌ها، مسی در تعطیلاتی که سال 2021 در میامی داشت، آنقدر خوش گذراند که تصمیم گرفت یک آپارتمان 9 میلیون دلاری در یک برج 60 طبقه بخرد و حالا او در شهری که یک خانه مجلل دارد، شهری که حدود 9 درصد جمعیتش از آمریکای جنوبی هستند، حرفه خود را ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها