کد خبر : 1942764 | 18 خرداد 1402 ساعت 18:27 | 60.3K بازدید | 15 دیدگاه

پاسوری که سه ست بهترین بازیکن دنیا شد؛

راز بازگشت وحشیانه لهستان مقابل ایران!

پاس های سرعتی و‌ پایپ دلیل اصلی باخت تیم ملی ایران بود.

راز بازگشت وحشیانه لهستان مقابل ایران!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در بازی دوم خود برابر تیم ملی والیبال لهستان در حالی که دو بر صفر جلو بود ولی با نتیجه سه بر دو بازنده شد تا کامبک عجیبی بخورد و بازی را واگذار کند‌.

یکی از دلایل اصلی باخت تیم ملی والیبال ایران قطعا تغییر شیوه بازی لهستان بود؛ جایی که گریگوژ لوماژ پاسور پرتجربه لهستانی‌ها با دریافت‌های خوب هم‌تیمی‌هایش بازی را به سرعت و پایپ کشاند و متئوش بینیک و کارل کلوز بی‌نقص کار کردند و به جرأت می‌توان گفت حتی یک بار هم دفاع نشدند.

لوماژ همچنین با پاس‌های پایپ خود کمیل سمنیوک و شالپوک را به خوبی و بدون دفاع به پرواز درمی‌آورد و دفاع‌های ایران هرگز نتوانستند در سه ست آخر یکی از پاس‌های سرعتی و پایپ تیم ملی لهستان را دفاع کنند تا اینگونه تیم ملی والیبال ایران شکست تلخی بخورد.

توپ‌گیرهای ایران در عقب زمین نیز نتوانستند آبشارهای سنگین مهاجمین لهستان را مهار کنند تا همه چیز دست به دست هم بدهد و باخت ایران را رقم بزند. شاید این شیوه بازی لهستانی‌ها مورد آنالیز تیم‌های چین و‌ اسلوونی و دیگر رقبای ایران در این هفته نیز قرار گرفته باشد و آنها نیز بخواهند از این شیوه مقابل تیم ملی ایران استفاده کنند که در این صورت بهروز عطایی باید فکری به حال دفاع روی تور تیم خود بکند.

تیم ملی ایران روز شنبه و در سومین بازی خود باید در برابر تیم ملی والیبال چین قرار بگیرد. برد ایران می‌تواند شرایط تیم را جدول بهبود ببخشد و باخت احتمالی سقوط آزادی را در رنکینگ جهانی برای ایران به وجود خواهد آورد.

دیدگاه‌ها