کد خبر : 1942789 | 18 خرداد 1402 ساعت 21:03 | 22.1K بازدید | 3 دیدگاه

شکایت فیورنتینا به یوفا: وستهم را تنبیه کنید!

باشگاه فیورنتینا از یوفا خواست وستهم را به دلیل پرتاب اشیا به درون زمین و زخمی شدن یکی از بازیکنانش با مجازات‌های سنگین روبه‌رو کند.

شکایت فیورنتینا به یوفا: وستهم را تنبیه کنید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست فیورنتینا مقابل وستهم در فینال لیگ کنفرانس اروپا که دیشب برگزار شد باشگاه ایتالیایی با ارسال شکایتی رسمی از یوفا خواست باشگاه انگلیسی را به دلیل پرتاب اشیا به درون زمین از طرف هوادارانش که باعث آسیب دیدن کریستیانو بیراگی، بازیکن فیورنتینا، شد با مجازات سنگین مواجه کند.

در جریان مسابقه دو تیم که در پراگ برگزار و با پیروزی 2-1 وستهم به پایان رسید بیراگی به دلیل اصابت بطری‌های شیشه‌ای و فندک‌های پرتاب شده از طرف هواداران انگلیسی زخمی شد.

1884698

در شکایت باشگاه فیورنتینا آمده است: "رفتار غیر قابل قبول هواداران وستهم روی بازی بازیکن ما کریستیانو بیراگی و هم‌تیمی‌هایش تاثیر منفی گذاشت. آنها به جای فوتبال مجبور بودند روی حفظ امنیت‌شان تمرکز کنند."

فیورنتینا از یوفا خواست وستهم را به شدت مجازات کند تا برای دیگر هواداران درس عبرت شود. باشگاه ایتالیایی می‌گوید اطمینان دارد یوفا این حادثه را به دقت بررسی کرده و با مجازات تیم انگلیسی کاری می‌کند که از این پس در میادین فوتبال و به خصوص در بازی‌های مهم شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

باشگاه وستهم به نوبه خود اتفاقی که برای بازیکن فیورنتینا افتاد را محکوم کرد و گفت تحقیقات برای شناسایی هواداران خاطی را آغاز کرده است.

1884699

دیدگاه‌ها